loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی نامه داستانی نویسنده و پزشک شهید مکتوب شد

نویسندگان مرتبط : احمدرضا احدی

زندگی نامه داستانی شهید «احمدرضا احدی» نویسنده کتاب «حرمان هور» به قلم «منیرالسادات موسوی» تا پایان بهمن سال جاری منتشر می شود.

پنجشنبه 4 دی 1393

منیرالسادات موسوی، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت وگویی، درباره تازه ترین اثر در دست نگارش خود، بیان داشت: در حال نگارش زندگینامه داستانی شهید «احمدرضا احدی» یکی از دانشجویان برتر رشته پزشکی هستم که در شهید جنگ تحمیلی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شهید «احمدرضا احدی» سال 62 دانشجوی برتر رشته پزشکی می شود، اضافه کرد: شهید احدی به عنوان پزشک و امدادگر و هم به عنوان نیروی رزمی در جبهه غرب و جنوب حضور فعال و مؤثری داشته است و در نهایت در عملیات سال 64 والفجر 5 در سن 24 سالگی به درجه شهادت نائل می شود.

موسوی ادامه داد: کتابی که دارم می نویسم، زندگی نامه داستانی است اما به خاطر اینکه کار خوب و اثرگذاری باشد، روایات را از زبان مادر شهید بیان کرده ام حتی در برخی از نوشته هایم نیز از متن کتابی که شهید با عنوان «حرمان هور» منتشر کرده بود، نیز بهره گرفته ام.

به گفته نویسنده کتاب «آخرین قزاق»، زندگی نامه شهید «احمدرضا احدی» تا پایان بهمن سال جاری از سوی انتشارات مؤسسه مطالعات اندیشه ورزان منتشر و روانه بازار نشر می شود.

بر اساس این گزارش، منیرالسادات موسوی، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس متولد 1337 در همدان است که تاکنون حدود پانزده کتاب از وی با عناوینی نظیر «جنگ و عشق» برگزیده جایزه کتاب فصل سال 86، مجموعه داستان دفاع مقدس «طوفان و زنبق»، رمان «فصل رزهای صورتی»، مجموعه داستان انقلاب «نیلوفر و ماه»، «لطفاً پنجره را ببند» و «صخره های شیشه ای» منتشر و روانه بازار نشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط