loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فتوای اکبر خلیلی به «جنگ، بدون صلح» رسید

انتشارات مرتبط : فرهنگ گستر

نویسندگان مرتبط : اکبر خلیلی

«جنگ، بدون صلح» عنوان سومین جلد از مجموعه سه جلدی «فتوا» است که اکبر خلیلی به تازگی نگارش آن را به پایان برده است.

پنجشنبه 4 دی 1393

اکبر خلیلی، از نویسندگان حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: نگارش آخرین جلد از مجموعه سه جلدی «فتوا» را هم به پایان رسانده ام.

به گفته وی، مجموعه «فتوا» درباره شروع انقلاب اسلامی و نحوه برخورد های متقابل امام خمینی(ره) و شاه است. دو جلد از این مجموعه به نام های «خروس تاج دار است» و «قابیل از شکارگاه بر می گردد» از سوی انتشارات «فرهنگ گستر» منتشر شده بود.

نگارنده «کعبه هفتاد» از کتاب «جنگ، بدون صلح» به عنوان جلد سوم این مجموعه یاد کرد و درباره دلیل انتخاب این نام توضیح داد: انتخاب این نام به هدف ما از انقلاب اسلامی بر می گردد. دیدگاه افرادی که انقلاب اسلامی را شکل دادند این بود که تا ظلم و پلشتی در دنیا وجود دارد، مبارزه علیه آن هم هست. زیرا مبارزه با بی عدالتی  امری فطری است.

خلیلی درباره محتوای جلد سوم «فتوا» گفت: به طور کل معتقدم فساد در خاندان پهلوی سبب بروز انقلاب اسلامی شد. در واقع، انقلاب اسلامی از خانه شاه آغاز و شعله ور شد. در هر حکومتی اگر امکانات تنها در اختیار گروه خاصی باشد، فساد انگیز است. چنان که در مصر، لیبی و دیگر کشور های اسلامی هم همین مساله سبب واکنش انقلابی مردم شد. داستان این کتاب بر اساس چنین فتنه ای در خانه شاه روایت می شود.

نویسنده «ترکه های درخت آلبالو» با بیان این که داستان کتاب «جنگ، بدون صلح» همانند دیگر داستان هایم قهرمان اصلی ندارد افزود: قهرمان، موضوع داستان است که ما را با قهرمانان متعددی آشنا می کند در طول داستان، مخاطب با شخصیت های مختلفی آشنا می شود و می تواند با آن ها هم ذات پنداری کند.

وی ادامه داد: هنوز با ناشری درباره چاپ این کتاب گفت و گو نکرده ام اما انتشار «جنگ، بدون صلح» را به ناشری می سپارم که حقوق من را رعایت کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط