loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حمید داودآبادی و روایت ماجرای «نامزد خوشگل من» در کتاب تازه اش

حمید داودآبادی از اتمام نگارش مجموعه خاطراتش از جنگ با عنوان «نامزد خوشگل من» و انتشار آن تا یک ماه آینده خبر داد.

شنبه 6 دی 1393

حمید داودآبادی، نویسنده پیشکسوت ادبیات دفاع مقدس در گفت وگویی درباره تازه ترین اثر زیر چاپ خود، بیان داشت: در آینده از سوی مؤسسه سرلشکر احمد کاظمی مجموعه خاطراتم از جنگ را به چاپ خواهم رساند. وی اضافه کردم: عنوان این کتاب را «نامزد خوشگل من» نامگذاری کردم که مضمون آن هم مجموعه خاطرات جنگ است به گونه ای دیگر  این کتاب، یک سری مجموعه خاطرات خاص از جنگ تحمیلی است که به زودی منتشر می شود. داودآبادی با اشاره به این مطلب که کتاب «نامزد خوشگل من» به صورت داستان کوتاه به چاپ خواهد رسید، ادامه داد: بیشتر داستان های این کتاب به صورت طنزگونه بوده و یکماه آینده نیز به چاپ خواهد رسید.
بر اساس این گزارش، حمید داودآبادی 25 مهر سال 1344 در تهران متولد شد. وی رزمنده، جانباز، عکاس، خبرنگار، محقق و نویسنده دفاع مقدس است. داودآبادی مسئول صفحه «از معراج برگشتگان» نشریه «فرهنگ آفرینش» و سردبیر مجله تخصصی اسناد «پانزده خرداد» و سردبیر مجله دفاع مقدس «فکه» است. از حمید داودآبادی، آثار بسیاری نظیر کتاب «دیدم که جانم می رود»، «یاد یاران» و «از معراج برگشتگان» منتشر شده که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط