loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار داستان های اجتماعی خانم نویسنده در آلمان و انگلیس

انتشارات مرتبط : هزاره ققنوس

رضوان نیلی پور از نویسندگان موفق کشورمان است که اخیرا چند کتاب از مجموعه داستان هایش علاوه بر تجدید چاپ در کشورمان به زبان های دیگر نیز ترجمه و در دیگر کشورها منتشر شده است.

شنبه 6 دی 1393

رضوان نیلی پور از نویسندگان موفق کشورمان است که اخیرا چند کتاب از مجموعه های داستان های او علاوه بر تجدید چاپ در کشورمان به زبان های دیگر نیز ترجمه و در دیگر کشورها منتشر شده است. اخیرا کتاب «باران پشت شیشه» این نویسنده به چاپ پنجم و کتاب «کاش یادش بماند» به چاپ سوم رسیده است که هر دوی این کتاب ها به زبان آلمانی نیز برگردانده شده و ناشر ایرانی این کتاب ها انتشارات هزاره ققنوس است. کتاب «کاش یادش بماند» مجموعه داستان های کوتاه این نویسنده است که توجه به موضوعات خانوادگی و اجتماعی و دستمایه قرار دادن وجوهی از فرهنگ عامه و سنتی ایرانی، از جمله ویژگی های این مجموعه داستان است. همچنین کتاب «باران پشت شیشه» مجموعه ای از بیست و یک داستان کوتاه است که در سال های 81 و 82 و 83 برگزیده جشنواره های داخلی شدند و عناوین برخی از این داستان ها که همگی از تمی اجتماعی و لحنی ساده و صمیمی برخوردارند عبارت است از، دیوار، عشرت، بچه ماهی، آدمک های کاغذی، بوی خاک، گرگ و میش، صبح روز بعد. همچنین داستان بلند «قبل از ساعت 25» که توسط انتشارات افراز منتشر شده است به زبان انگلیسی ترجمه و در لندن نیز چاپ شده است. گفتنی است تا کنون از این نویسنده 6 کتاب منتشر شده است که جدیدترین آنها کتاب «وقتی لاک پشت ها پا در هوا شنا می کنند» است که با موضوعات تاریخی و اجتماعی داستان هایی را برای نوجوان روایت می کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط