loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه و انتشار کتاب «خاک های نرم کوشک» در هند

«خاک های نرم کوشک» از جمله کتاب های مورد سفارش رهبر معظم انقلاب، به زبان اردو ترجمه و با عنوان «بابا خداحافظ» در هند چاپ شد.

شنبه 6 دی 1393

رایزنی فرهنگی کشورمان در دهلی نو، با هدف آشنایی خوانندگان اردو زبان به ویژه دانشجویان و اساتید زبان فارسی با فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس، نسبت به ترجمه کتاب «خاک های نرم کوشک» و انتشار آن با عنوان «بابا خداحافظ» اقدام کرد.

خاطرات شهید عبدالحسین برونسی با عنوان «خاک های نرم کوشک» که به کوشش سعید عاکف به زیور طبع آراسته و بیش از 200 بار در کشورمان تجدید چاپ شده است، به روایت گوشه هایی از زندگی این سردار شهید دفاع مقدس از زبان پدر و مادر، همسر و دوستان همرزم این شهید بزرگوار می پردازد.

رایزنی فرهنگی کشورمان در دهلی نو در چارچوب برنامه های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای معرفی ادبیات دفاع مقدس به علاقه مندان در کشورهای دیگر این اثر را به زبان اردو ترجمه و منتشر کرده است.

ترجمه اردوی این کتاب را خان محمد صادق جونپوری، دانشجوی دکتری زبان فارسی دانشگاه دهلی هند، انجام داده و عنوان اردوی آن «بابا خداحافظ» است.

این کتاب در شمارگان یک هزار نسخه  و به صورت مصور چاپ و منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط