loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

50 عنوان کتاب کودک توسط انتشارت زائر به چاپ رسید

انتشارات مرتبط : زائر آستانه مقدسه

مدیر انتشارات زائر قم با اشاره به فعالیت این انتشارات در حوزه کتاب کودک گفت: چاپ ۷۹ عنوان کتاب را در رده سنی کودک در برنامه کاری خود قرار داده ایم که تا کنون ۵۰ عنوان از آنها به چاپ رسیده است و با توجه به استقبال مردمی برخی از این کتاب ها به چاپ دهم رسیده اند.

شنبه 6 دی 1393

محمد رضا رضوان طلب در گفت و گویی در قم با اشاره به آمار کتاب های چاپ شده در انتشارات زائر استان قم اظهار کرد: تا کنون حدود ۶۰۰ عنوان کتاب چاپی شامل قران کریم و مفاتیح الجنان در قطع های مختلف در این انتشارات به چاپ رسیده است. 

مدیر انتشارات زائر قم با بیان این که در سال جدید ۱۲۰ عنوان نرم افزار در این انتشارات تولید و عرضه شده است افزود: این نرم افزار ها شامل همه سخنرانی هایی است که در چهار سال گذشته در حرم حضرت معصومه (س) انجام شده است. 

وی توضیح داد: نرم افزار «کلام حرم ۱ و ۲» که شامل گزیده ای از سخنرانی های بزرگان دین است در قالب تذکر های اخلاقی کوتاه آماده شده است و در دسترس مخاطبان قرار دارد. 

رضوان طلب با بیان این که نرم افزار ۱۴ معصوم یکی دیگر از محصولات این انتشارات در سال جدید است گفت: این نرم افزار قالبا متشکل از سخنان سخنرانان معروفی همچون حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری، میردامادی، فلاح زاده و فرح آبادی و احکام بین النمازین است. 

مدیر انتشارات زائر قم با اشاره به فعالیت این انتشارات در حوزه کتاب کودک افزود: ۷۹ عنوان کتاب را در رده سنی کودک در دست انتشار داریم که تا کنون ۵۰ عنوان از آنها به چاپ رسیده است و با توجه به استقبال مردمی برخی از آنها به چاپ دهم خود رسیده اند. 

وی با بیان این که کتاب های صحیفه فاطمی، سبط اکبر و سلحشوران طف از جمله کتاب های پرفروش انتشارات حضرت معصومه (س) است گفت: کتاب «دارالسلام» کتابی است که در کشور تنها توسط انتشارات زائر به چاپ رسیده است. 

رضوان طلب افزود: این کتاب به اثبات وجود و زندگینامه امام زمان (عج) پرداخته است و شامل القاب، تشرف نامه ها و توقیعات آن حضرت است که توسط شیخ مسعود میثمی عراقی نوشته شده و به وسیله حجت الاسلام ناصر باقری بید هندی تصحیح شده که در هزار و ده صفحه و با جلد سلفی در دسترس علاقه مندان قرار دارد. 

مدیر انتشارات زائر استان قم با اشاره به این که کتاب «سی پله تا بهشت» از دیگر کتاب های برجسته این انتشارات است عنوان کرد: این کتاب شامل درس های قرآنی استاد حاج ابوالقاسم حافظ بین المللی قران کریم و حاوی سخنان وی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ماه مبارک رمضان است. 

وی افزود: کتاب عنایات معصومیه، دعای مستجاب، سادات در ایران، معراج پیامبر و آینه کمال کتاب هایی هستند که اکنون توسط این انتشارات در حال انتشار هستند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط