loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دیده بان ها ایستاده می خندند» دو جلدی شد

انتشارات مرتبط : رسول آفتاب

جلد دوم کتاب «دیده بان ها ایستاده می خندند» با موضوع قصه های طنز دفاع مقدسی تا پایان سال جاری منتشر و روانه بازار نشر می شود.

شنبه 6 دی 1393

محمدحسن ابوحمزه، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت وگویی، بیان داشت: جلد نخست کتاب «دیده بان ها ایستاده می خندند» در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر و رونمایی شد که جلد دوم آن نیز به زودی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «رسول آفتاب» به چاپ خواهد رسید.

به گفته وی، این کتاب ها، قصه های طنز دفاع مقدسی است، که جلد دوم آن دربردارنده حدود 30 داستان کوتاه است که داستان های آن نیز از لحاظ ماجرا، شخصیت و موضوع یک پیوستگی با کتاب اول دارد.

ابوحمزه ادامه داد: از عناوین داستان های جلد دوم کتاب «دیده بان ها ایستاده می خندند» می توان به «دختری که دست شیطان را از پشت بسته بود»، «تعمیرگاه تانک» و «آچمز»، اشاره کرد.

نویسنده کتاب «دختران فیروزه ای» معتقد است، جلد دوم کتاب «دیده بان ها ایستاده می خندند» احتمالا تا پایان سال جاری از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «رسول آفتاب» منتشر و روانه بازار نشر می شود.

بر اساس این گزارش، محمدحسن ابوحمزه، داستان نویس پرکار تهرانی دارای داستان های کوتاه بسیاری است که از جمله آنها می توان به «تک برگ پیچک»، «خشمگین»، «هارمونی ریل راه آهن»، «صید ماهی صبور»، «سایبانی از نخل»، «سکه ها»، «از ما اصرار از پیرمرد تدارکات انکار»، «این که آمد آن که باید بیاید نیست»، «پایان لبخند خاکی»، «آخرین پیام»، «آخرین پلاک شناسایی مان را در مشت می فشردیم»، «آچمز» و «جون بکنید بیایید بالا» اشاره کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط