loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«مقتل امام حسین(ع)» با حضور آیت الله جاودان رونمایی می شود.

مراسم رونمایی از کتاب «مقتل امام حسین(ع)» علامه عسگری و تجلیل از مقتل خوانان، سه شنبه ۹ دی ماه با حضور آیت الله جاودان و محمدحسین رجبی دوانی برگزار می شود.

یکشنبه 7 دی 1393

مراسم رونمایی از کتاب «مقتل امام حسین (ع)» برگرفته از کتاب معالم المدرستین نوشته علامه سیدمرتضی عسگری (ره)، با نظارت و مقدمه ای از آیت الله محمدعلی جاودان، سه شنبه نهم دی ماه در مجموعه فرهنگی هنری غدیر برگزار می شود.

این اثر علامه عسگری، علاوه بر استنادات فراوان به منابع شیعه و سنی، اثری کاملاً پژوهشی است که در آن برای نخستین مرتبه هر شخصیتی که در مقتل آمده است را در پاورقی همان صفحه حداقل در 6-8 خط به صورت مستند معرفی شده است.

همچنین طراحی روی جلد کتاب «مقتل امام حسین (ع)» کاملاً بدیع و جدید بوده و از پنج صفحه تشکیل شده و بیانگر گودال قتلگاه است؛ نیزه هایی که در روی جلد کتاب به کار رفته نشان می دهد امام حسین (ع) در محاصره است. این اثر به به بررسی حوادث زندگی امام حسین (ع) و اولاد و اصحاب ایشان از زمان مرگ معاویه و آغاز حکومت یزید بن معاویه تا شهادت آن حضرت و همچنین حوادث پس از شهادت این امام برزگوار می پردازد.

در بخش دیگری از این مراسم، از مقتل خوانانی همچون آیت الله ضیاءالدین نجفی، محمدحسین رجبی دوانی، محمدرضا سنگری، حجت الاسلام ابوالحسنی، محسن حسینی و عباس دلجو تقدیر به عمل خواهد آمد.

مؤسسه ایمان ماندگار با همکاری شهرداری منطقه 14 مراسم رونمایی از کتاب «مقتل امام حسین (ع)» را در قالب برنامه «از تبار حبیب» برگزار می کند و علاقه مندان برای حضور در این مراسم می توانند سه شنبه نهم دی ماه، ساعت14-16 به مجموعه فرهنگی غدیر واقع در اتوبان شهید محلاتی، خیابان آیت الله شاه آبادی شمالی، انتهای پاسدار گمنام غربی، مراجعه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط