loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «بهترین داستان ها از مجموعه هزار و یک شب» در آمریکای لاتین

شش جلد کتاب از داستان های هزار و یک شب با عنوان «بهترین داستان ها از مجموعه هزار و یک شب» در قالب یک کتاب ویژه کودکان و نوجوانان از سوی گروه کودک و نوجوان فانوس دریایی به زبان اسپانیولی منتشر شد.

دوشنبه 8 دی 1393

شش جلد کتاب از داستان های هزار و یک شب با عنوان «بهترین داستان ها از مجموعه هزار و یک شب» در قالب یک کتاب ویژه کودکان و نوجوانان از سوی گروه کودک و نوجوان فانوس دریایی به زبان اسپانیولی منتشر شد.

این کتاب ها نوشته حسین فتاحی و تصویرگری فرهاد جمشیدی است که اسامی این کتاب ها عبارت است از «ماهیگیر و دیو»، «حکیم و رویان»، «شاهین و پادشاه»، «بچه شیر و آدمیزاد»، «دراج و لاک پشت ها» و «قاضی پنج ساله» که در قالب یک جلد برای مخاطبان اسپانیولی زبان منتشر شده است.

این مجموعه شش جلدی پیش از این از سوی انتشارات قدیانی به فارسی منتشر شده و اکنون در قالب قراردادی و با حمایت انتشارات قدیانی اجازه ترجمه و انتشار این کتاب ها به زبان اسپانیولی به گروه کودک و نوجوان اسپانیولی زبان فانوس دریایی واگذار شد.

این کتاب 101 صفحه ای به منظور توزیع در منطقه آمریکای لاتین ترجمه و منتشر شده و این نخستین باری است که داستان هایی از کتاب هزار و یک شب به زبان اسپانیولی همراه با تصویرگری برای مقطع کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

بر اساس این گزارش مردم آمریکای لاتین به خوبی داستان های کتاب هزار و یک شب را می شناسند و به این کتاب علاقه بسیار زیادی دارند و پیش بینی می شود با استقبال خوبی روبرو شود.

گروه کودک و نوجوان اسپانیولی زبان فانوس دریایی اقدام به ترجمه و انتشار آثار کودک و نوجوان ایرانی به زبان اسپانیولی می کند و با انتشار این مجموعه تعداد آثار منتشر شده از سوی این مجموعه به 52 عنوان کتاب رسیده است.

همچنین به زودی این شش کتاب که اکنون به صورت یک جلد منتشر شده به صورت شش جلد مجزا نیز منتشر خواهد شد. تاکنون هفت عنوان کتاب از آثار انتشارات قدیانی به زبان اسپانیولی منتشر شده است.

گروه کودک و نوجوان اسپانیولی زبان فانوس دریایی تاکنون آثاری از سیدمهدی شجاعی، مصطفی رحماندوست، آناهیتا تیموریان، غلامرضا حیدری ابهری، فریبا کلهر، مهدی حجوانی، سرور کتبی، محمود جوانبخت، احمد عربلو، علی میرزابیگی، رضا موزونی، کلر ژوبرت، محسن چینی فروشان، زهره پریرخ، سوسن طاقدیس، یحیی علوی فرد و آفرین میرشاهی را به زبان های اسپانیولی و پرتغالی ترجمه و منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط