loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

9 دی ولایت مداری و قانون پذیری همگان در معرض آزمون قرار گرفت.

نهم دی ماه، روزی است که ولایت مداری و قانون پذیری همگان، به ویژه فعالان سیاسی را در معرض آزمون قرار داد و اگرچه در نهایت مع الاسف عدۀ معدودی از این آزمون سربلند بیرون نیامدند.

سه‌شنبه 9 دی 1393

بیانیۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی به مناسبت نهم دی ماه 88 منتشر شد، در این بیانیه آمده:

5 سال از حماسۀ مردم آفرین نهم دی ماه 88 که تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی، خواهد درخشید و راه انقلاب را روشن خواهد نمود، گذشت؛ روزی که در آن، همچون آغازین روزهای انقلاب پرشکوه اسلامی، مردم مؤمن، با شور انقلابی و شعور و غیرت عاشورایی، به میدان آمده و دست مستکبرین خارجی و ایادی داخلی آنان را از این مرز و بوم کوتاه کرده و امید آنان را ناامید ساختند.

نهم دی ماه، قطعاً یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب است که بار دیگر عمق ایمان مردم به اسلام و نظام اسلامی را از یک سو، و عیار خواص و کارگزاران آن را از سوی دیگر هویدا کرد.

نهم دی ماه، روزی است که ولایت مداری و قانون پذیری همگان، به ویژه فعالان سیاسی را در معرض آزمون قرار داد و اگرچه در نهایت مع الاسف عدۀ معدودی از این آزمون سربلند بیرون نیامدند، امّا باز هم پیروز اصلی این میدان، قاطبۀ مردم مؤمن و انقلابی بودند که دیگربار دست بیعت به ولیّ زمان خود سپردند و با این میثاق ده ها میلیونی خویش اجازه ندادند عنادِ عنودان و تردیدِ سست عنصران، کوچک ترین خدشه ای بر پیکرۀ استوار نظام و انقلاب بنشاند.

اکنون پس از سال ها، غبار فتنه فرونشسته و بر همگان عیان شده است که رمز پیروزی مردم در دفاع از جمهوریت نظام، راهبری توأم با حلم و حزم رهبر معظم انقلاب و پیوند ناگسستنی مردم با ولایت فقیه بود که در مقابل قانون ستیزی ها و رفتارهای هنجارشکنانه ایستادگی و از تمامیت جمهوری اسلامی حراست کردند.

قطعاً دوران پس از فتنه، دوران روشنگری است و هرچه آگاهی مردم بیشتر، دست دشمنان کوتاه تر می شود. اقشار مختلف جامعه نیز، هر کدام توانسته اند سهمی در این روشنگری و بصیرت افزایی ایفا نمایند. در این میان، ناشران جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی، به عنوان بخشی از جناح فرهنگی مؤمن، وظیفه ای خطیر و تعیین کننده بر دوش دارند و می توانند چونان همیشه با تولید آثار روشنی بخش، بر آگاهی های مردم افزوده و ایمان آنها را تعمیق نمایند. قدر مسلّم، آثار تولید شده توسط ناشران، نه تنها بر عموم مردم کشورمان تأثیری شگرف خواهد داشت، بلکه می تواند مورد استفادۀ دیگر دولت های اسلامی و ملت های مستضعف جهان نیز قرار گیرد.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطرۀ شهیدان فتنه، اعلام می دارد که فتنۀ 88، درسی بزرگ برای دوستداران انقلاب و پشیمانی بزرگ تری برای دشمنان نظام بود. هشت ماه دفاع مقدس مردم ایران در سال 88، تجربه ای تلخ ولی در عین حال بسیار گران بها بود که به اذن خداوند، نظام و انقلاب را برای مدتی مدید، واکسینه نمود و یقیناً فتنه گری و فتنه گران، تا همیشه، خط قرمز نیروهای انقلاب اسلامی خواهند بود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط