loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نخستین دوره مسابقه «مشق عمار» برگزار می شود

«جبهه رسانه ای سینمای انقلاب» قصد دارد همزمان با برگزاری پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار و آغاز اکران مردمی آثار در سراسر کشور، نخستین دوره مسابقه نقدنویسی بر فیلم های این جشنواره را با عنوان «مشق عمار» برگزار کند.

سه‌شنبه 9 دی 1393

جشنواره مردمی فیلم عمار پس از گذشت چهار دوره تبدیل شده است به یکی از سرفصل های اصلی تقویم سینمایی کشور و اصلی ترین اتفاق سینمای انقلاب اسلامی، بر همین اساس «جبهه رسانه ای سینمای انقلاب» قصد دارد همزمان با برگزاری پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار و آغاز اکران مردمی آثار در سراسر کشور، نخستین دوره مسابقه نقدنویسی بر فیلم های این جشنواره را با عنوان «مشق عمار» برگزار کند.

بر این اساس مخاطبان آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در سراسر کشور می توانند مطالب خود را برای داوری در قالب های نقدفیلم، یادداشت، گزارش، خاطره نویسی و حاشیه نگاری به «جبهه رسانه ای سینمای انقلاب» ارسال کنند.

بنابر این گزارش، از برگزید گان این مسابقه پس از اتمام جشنواره و در مراسمی جداگانه تقدیر خواهد شد و مطالب برتر در طول برگزاری جشنواره و پس از آن به نام نویسندگان آن ها در رسانه های حاضر در «جبهه رسانه ای سینمای انقلاب» منتشر خواهند شد.

همچنین اولویت حضور در دوره تربیت ژورنالیست سینمایی «جبهه رسانه ای سینمای انقلاب» که پس از اتمام جشنواره عمار برگزار خواهد شد با برگزیدگان این مسابقه خواهد بود.

مقررات مسابقه:

1- حجم مطالب باید حداقل 400 و حداکثر 2000 کلمه باشد. بدیهی است به مطالب با حجم خارج از این محدوده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2- شرکت کنندگان می توانند نقد ها، یادداشت ها، خاطرات و حاشیه نگاری را با محوریت آثار و اتفافات اکران مردمی هر 5 دوره ارسال کنند. موضوع اثار محدود به پنجمین دوره نخواهد بود.

3- لازم به ذکر است تنها به آثاری ترتیب اثر داده خواهد شد که به پست الکترونیک «جبهه رسانه ای سینمای انقلاب» به ادرس info@jebheresanei.ir  ارسال شده باشند و آثار ارسالی به دبیرخانه و یا سایت جشنواره عمار مورد داوری قرار نخواهند گرفت.

4- شرکت کنندگان باید مطالب خود را در یک فایل ورد ضمیمه پست الکترونیک خود کنند و همچنین هنگام ارسال مطالب مشخصات فردی از جمله نام و نام خانوادگی کامل، تاریخ تولد، تحصیلات، شهر محل سکونت و شغل فعلی خود را نیز ذکر نمایند.

تقویم مسابقه:

1- مهلت ارسال آثار، همزمان با آغاز اکران های مردمی فیلم های پنجمین دوره جشنواره مردمی عمار در تاریخ 10 دی 93 شروع و تا تاریخ 20 بهمن ماه 93 ادامه خواهد داشت.

2- برگزیدگان مسابقه در تاریخ 20 فروردین ماه سال 94 و همزمان با سالگرد شهادت «سیدمرتضی آوینی» و روز هنر انقلاب اسلامی اعلام خواهند شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط