loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سلحشور چهل و یکم» در بازار کتاب

«سلحشور چهل و یکم» داستان زندگی شهید خلعتبری از سوی نشر آویدا منتشر شد.

سه‌شنبه 9 دی 1393

مسعود آب آذری در گفت و گویی از انتشار اثر تازه اش با عنوان «سلحشور چهل و یکم» خبر داد و گفت: این کتاب را با همکاری ایرج فلاح در قالب داستان نوشته ام.

وی درباره محتوای «سلحشور چهل و یکم» توضیح داد: این کتاب، داستان زندگی شهید خلبان حسین خلعتبری و دارای 32 اپیزود است و کوشیده ایم ضمن تلفیق و در کنار هم قرار دادن خاطراتی که از او نقل شده  فضای تعلیق و هیجان را در طول داستان حفظ کنیم.

نگارنده «چای آخر» از نشر آویدا به عنوان ناشر «سلحشور چهل و یکم» نام برد و افزود: این اثر با حمایت شهرداران و شوراهای اسلامی شهر های کیاکلا و رامسر در 119 صفحه، مصور و در قطع رقعی به چاپ رسیده است.
 
آب آذری درباره دلیل نام گذاری این کتاب با عنوان «سلحشور چهل و یکم» گفت: در شهر رامسر گلزاری به نام «چهل سلحشوران» است و شهید خلعتبری چهل و یکمین سلحشوری بود که در این گلزار به خاک سپرده شد.

وی ادامه داد: برای نگارش این داستان، به فایل مصاحبه شهید خلعتبری در سال 1360و اسناد مکتوب و تصویری در این باره مراجعه کردم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط