loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «بچه های عاشورا» منتشر شد

انتشارات مرتبط : سروش

کتاب نمایشنامه «بچه های عاشورا» تالیف منوچهر اکبرلو با تصویرگری هدی عظیمی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

چهارشنبه 10 دی 1393

کتاب نمایشنامه «بچه های عاشورا» روایتگر بچه های محله بالا و محله پایین است که با هم دچار اختلاف هستند و هر بار به بهانه ای با هم درگیر می شوند. یک بار که بچه های بالا و بچه های پایین قصد لشکرکشی داشتند حاج قاسم به آنها پیشنهاد می دهد که به جای این کار یک مراسم تعزیه برپا کنند و بعد از آن هر کاری دلشان می خواهد انجام دهند. بچه ها نیز تصمیم می گیرند که تعزیه را انجام دهند و همین اجرای تعزیه باعث حل و فصل شدن اختلافات آنان نیز می شود.

در این کتاب کودکان طی نمایش ماجرای طنز کودکانه با جذابیت های هنر جدی قدیمی و مردمی تعزیه خوانی نیز آشنا می شوند ضمن آنکه اشعار تعزیه موجود در کتاب همگی از نسخه های معتبر مجالس مختلف، مناسب با موضوع نمایشنامه، انتخاب و در برخی موارد به صورت ساده بیان شده اند.

چاپ نخست این کتاب در 40 صفحه تمام گلاسه رنگی با شمارگان یک هزار نسخه و قیمت 4500 تومان از سوی انتشارات سروش برای کودکان و نوجوانان چاپ شده است.

منوچهر اکبرلو از نویسندگان، منتقدان و هنرمندان شناخته شده در عرصه نمایش است که پیش از این آثار متعددی در حوزه نمایشنامه نویسی از وی منتشر شده است.

روز دوشنبه، کتاب نمایشنامه «روشنایی های شهر» وی از سوی انتشارات سروش منتشر شد و اثر دیگری وی با عنوان «در را باز کنید» نیز در همین انتشارات در مراحل نهایی انتشار قرار دارد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط