loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاهی به زندگی یک دانشجوی شهید در کتاب «از اروند تا ارس»

نویسندگان مرتبط : سعید اسدی فر

کتاب «از اروند تا ارس» با موضوع زندگینامه شهید «رحیم غروبی» توسط «سعید اسدی فر» نوشته شده و در آینده نزدیک منتشر می شود.

چهارشنبه 10 دی 1393

سعید اسدی فر، نویسنده ادبیات دفاع مقدس در گفت وگویی، از اتمام نگارش کتابی درباره شهید «رحیم غروبی» خبر داد و گفت: شهید غروبی دانشجوی پزشکی بوده است که در 22 سالگی در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

به گفته وی، عنوان کتاب شهید رحیم غروبی را «از اروند تا ارس» نامگذاری کردم که چندی پیش هم برای بررسی و اتمام مراحل کارشناسی به انتشارات مؤسسه مطالعات اندیشه ورزان ارائه شد.

اسدی فر معتقد است، شهید غروبی، متولد شهرستان خوی و دانشجوی پزشکی بوده است که در دوران جنگ تحمیلی دانشگاه خود را رها کرده و به جبهه می رود آن هم علی رغم مخالفت پدر و مادر و حتی مسئول سپاه که اگر پزشک شود بهتر از این است که یک رزمنده ساده باشد و در آن شرایط بهتر می تواند به کشورش خدمت کند. ولی این شهید قبول نکرده و به جبهه می رود و در عملیات بیت المقدس شهید می شود.

وی با اشاره به این مطلب که از زمان دقیق انتشار کتاب «از اروند تا ارس» مطلع نیستم، افزود: زندگینامه شهید «رحیم غروبی» به زودی برای گروه سنی جوان و بزرگسال منتشر و روانه بازار نشر می شود.

بر اساس این گزارش، سعید اسدی فر متولد 1327 در آذربایجان غربی است که تاکنون حدود دوازده عنوان کتاب از وی با عناوینی نظیر «محفل عشاق»، «آخرین تماس»، «از فرش تا عرش»، «قلعه مرگ» و «دوره درهای بسته» منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط