loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اثر هنری کم نظیر با موضوع زندگی رهبری رونمایی می شود

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

قائم مقام مؤسسه فرهنگی هنری شاهد گفت: کتاب هنری «نقطه، نقطه، عشق» اثر استاد بهزاد پروین قدس با پرداختن به سیر زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی رونمایی می شود.

جمعه 12 دی 1393

ناصر قاسمی قائم مقام مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در گفت وگویی، اظهار داشت: کتاب هنری «نقطه، نقطه، عشق» اثر استاد «بهزاد پروین قدس» همزمان با اکران خصوصی فیلم سینمایی «مرواریدهای خلیج فارس» - در رابطه با شهدای خلیج فارس - رونمایی می شود.
وی در رابطه با محتوای این کتاب گفت: این کتاب شامل 128 تصویر از سیر زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که توسط استاد پروین قدس نقطه نگاری شده است.
قاسمی ادامه داد: رونمایی از این کتاب روز یکشنبه 14 دی ماه ساعت 9:30 صبح با دعوت از  علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاد پروین قدس و جمعی از مسئولان فرهنگی کشور در مجتمع سیدالشهدا واقع در میدان هفتم تیر، خیابان مفتح جنوبی برگزار خواهد شد.
قائم مقام مؤسسه فرهنگی هنری شاهد با اشاره به فعالیت های پروین قدس، بیان داشت: وی از جمله نیروهای غواص و تخریب چی دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث حاکم بر عراق علیه ایران بود، ضمن اینکه در این دوران چندین بار مجروح شد. او عکس های نابی از دوران دفاع مقدس و به ویژه حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در جبهه دارد و مجموعه تصویر «نقطه، نقطه، عشق» را به عنوان بی نظیرترین اثر هنری خود می داند.
بر اساس این خبر، کتاب نفیس «نقطه، نقطه، عشق» توسط مؤسسه فرهنگی هنری شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران چاپ شده و از سوی نگارنده این اثر به شهید «علی منیف اشمر» از شهدای حزب الله لبنان تقدیم شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط