loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسامی برگزیدگان نهایی کنگره شعر وحدت اعلام شد

نخستین دوره کنگره مجازی شعر وحدت اسلامی به گام آخر خود رسید و برگزیدگان خود را شناخت.

یکشنبه 14 دی 1393

نخستین دوره کنگره مجازی شعر وحدت اسلامی به گام آخر خود رسید و برگزیدگان خود را شناخت. اسامی برگزیدگان و مراحل داوری توسط دبیر علمی جشنواره حجت الاسلام جواد محمد زمانی در یک بیانیه اطلاع رسانی شده است، که در ادامه این بیانیه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا به حبل الله جمیعاً و لا تفرقوا
«وحدت اسلامی» اندیشه ای قرآنی است که در طی قرون متمادی با تلاش عالمان بزرگ اسلامی رشد کرد و در عصر ما به برکت رهنمودهای حکیمانه ی امام خمینی رحمة الله علیه و مقام معظم رهبری جان تازه ای گرفت.
کنگره ی مجازی شعر وحدت اسلامی با هدف بهره گیری از هنر مترقی شعر در تحقق و گسترش این اندیشه ی ناب شکل گرفت.
حضور مطلوب شاعران سراسر کشور و ارسال آثاری که غالب آنها در روزهای اعلام فراخوان کنگره ی مجازی تولید شده بودند نشان از دغدغه ی شاعران نسبت به این امر مهم و قرآنی است. تا پایان مهلت فراخوان 354 اثر از سوی 186 شاعر به دبیرخانه ارسال شد که در سه مرحله مورد داوری قرار گرفت.
دبیرخانه به منظور تجمیع و اعمال رأی داوران محترم در اعلام برگزیدگان و لحاظ کردن کیفیت ادبی اشعار ناگزیر به تعیین سه سطح در آثار برگزیدگان شد.
تعداد 2 اثر از هر سه داور بالاترین امتیاز را کسب کردند با میانگین نمره ی 85. این دو اثر به طور مشترک برگزیده ی سطح اول معرفی شدند.
تعداد 5 اثر از دو داور نمره ی بالاتر از 80 و پایین تر از 85 کسب کردند که این آثار برگزیده ی سطح دوم معرفی شدند.
تعداد 8 اثر میانگین کمتر از 80 و بالاتر از 70 امتیاز را به دست آوردند که ای آثار به عنوان برگزیده ی سطح سوم انتخاب شدند.
در مجموع 15 اثر در سه سطح برگزیده شدند. انشاءلله به برگزیدگان سطح اول مبلغ 20 میلیون ریال، به برگزیدگان سطح دوم مبلغ 15 میلیون ریال و به برگزیدگان سطح سوم مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.
اسامی برگزیدگان هر سه سطح:
علی اصغر شیری
رضا نیکوکار
محمد میرزایی بازرگانی
محمدجواد شاهمرادی
عالیه مهرابی
محمد زارعی تجره
محمدحسین ملکیان
محمدجواد الهی پور
علی سلیمانی
میثم داودی
علی فردوسی
حسن اسحاقی مهماندوستی
سید مهدی موسوی
ناصر کسایی
محسن کاویانی

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط