loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاه خورشیدی سردار شهید حسین اکبری خواندنی شد

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

کتاب «نگاه خورشید» که به زندگینامه و شیوه زندگی و خاطراتی از شهید حسین اکبری می پردازد، منتشر شد.

سه‌شنبه 16 دی 1393

کتاب «نگاه خورشید» نوشته محمود محققیان به صورت موضوعی به زندگینامه و خاطراتی از سردار شهید حسین اکبری می پردازد.

در بخش «زندگینامه» کتاب درباره این شهید می خوانیم: «شهید اکبری با بزرگان جهاد و شهادت همچون سردار شهید غلامحسین افشردی که نابغه جنگ به شمار می آید، امیر سرلشگر شهید علی صیاد شیرازی و... هم رزم بود. او در واحد اطلاعات عملیات، همکار و دوست بسیار نزدیک سردار شهید محمد حسن طوسی بود...»
این کتاب در هفت فصل کودکی و نوجوانی، جوانی و انقلاب، جنگ و جهاد، سیره ی عبادی، سیره اخلاقی، معراج و عروج منتشر شده است.

در صفحه 92 کتاب و در بخشی به نام «غیبت ممنوع» می خوانیم: حسین اهل غیبت کردن نبود و نمی گذاشت پشت سر کسی در مقابل او حرف بزنند. محمودی درباره این فضیلت اخلاقی حسین اینگونه می گوید: داشتم به خانه ای که حسین اجاره کرده بود می رفتم. وقتی به خانه نزدیک شدم، شنیدم که یکی از اهالی دارد پیش حسین از من بد می گوید. او اصرار می کرد و حسین انکار! هر چه کرد، نتوانست حسین را قانع کند و حسین می گفت: تو اشتباه می کنی!»

«نگاه خورشید» با ارائه اسناد و تصاویری از شهید اکبری به پایان رسیده است. این کتاب را انتشارات معارف با شمارگان دو هزار نسخه، 176 صفحه، قطع رقعی و به بهای 60 هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط