loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلد هفتم «جاده جنگ» به کتابفروشی ها رسید

انتشارات مرتبط : سوره مهر

جلد هفتم «جاده جنگ» به قلم منصور انوری توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

سه‌شنبه 16 دی 1393

جلد هفتم رمان «جاده جنگ» به قلم منصور انوری از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شد.
این اثر از زمان حضور متفقین در ایران و هنگامی که کشورمان به سه، چهار بخش تقسیم شده، آغاز می شود و تا سال های 1324 و 1325 ادامه دارد. در این جلد تغییر و تحول بنیادینی در شخصیت های داستانی صورت می گیرد و بسیاری از شخصیت ها کنار می روند و برخی هم در فرصتی قرار می گیرند که بعد از 20 یا 30 سال دوباره به فضای داستان باز گردند.
منصور انوری نویسنده رمان «جاده جنگ» که حدود ده سال از وقت خود را صرف تحقیق این مجموعه 14 جلدی کرده، در نگارش این اثر از منابعی همچون خاطرات شفاهی مردم مناطق مورد پرداخت در داستان، اسناد موجود در آرشیو آستان قدس رضوی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و گفت و گو با سید رضا شریفی، استفاده کرده است.
«جاده جنگ» نوشته منصور انوری تاکنون با استقبال زیادی از سوی خوانندگان مواجه شده و توانسته جوایز زیادی را نیز به دست بیاورد. این کتاب در دوره چهاردهم جایزه «کتاب فصل» و هشتمین دوره جایزه «قلم زرین» موفقیت کسب کرده و در چهارمین دوره جایزه «جلال آل احمد» نیز کتاب برگزیده بوده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط