loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان مقاله نویسی همایش نویسندگان و ناشران مهدوی

نخستین همایش ملی نویسندگان و ناشران مهدوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مهدوی در کشور و بررسی مشکلات ناشران مهدوی فراخوان مقاله داد.

سه‌شنبه 16 دی 1393

نخستین همایش ملی نویسندگان و ناشران مهدوی در رابطه با بررسی آثار مهدوی در حوزه نشر اعلام فراخوان مقاله داد، این همایش با هدف اشاعه و ترویج هر چه بیشتری فرهنگ ناب مهدوی در سطح کشور و  بررسی موانع و مشکلات حوزه نویسندگان و ناشران مهدوی برگزار می شود.
نویسندگان مهدوی یا مذهبی، ناشران مهدوی یا مذهبی و عموم مردم می توانند نسبت به ارسال مقاله به نخستین همایش ناشران و نویسندگان مهدوی اقدام کنند.

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا اول بهمن جاری به رایانامه دبیرخانه همایش Dabirkhaneh@hnnmahdavi.ir یا صندوق پستی دبیرخانه تهران/1581759113 ارسال کنند.
همچنین نویسندگان و ناشران مهدوی برای شرکت در این همایش می توانند مشخصات خود را به رایانامه bigdeli@hnnmahdavi.ir یا به شماره سامانه پیام کوتاه 10000002256459 ارسال کنند.

به گزارش فارس، نخستین همایش ملی نویسندگان و ناشران مهدوی در روز پنج شنبه نهم بهمن ماه جاری همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط