loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استقبال مخاطبان از کتابی درباره حقوق زنان

انتشارات مرتبط : کانون اندیشه جوان وابسته به موسسه کانون اندیشه جوان تهران

نویسندگان مرتبط : حمید کریمی

کتاب «حقوق زن» نوشته حمید کریمی از سوی دفتر نشر معارف و کانون اندیشه جوان به چاپ پنجم رسید.

سه‌شنبه 16 دی 1393

حمید کریمی در کتاب «حقوق زن» در چهار فصل با طرح پرسش یا بیان شبهاتی در ابتدای هر بخش، بر اساس آیات و روایات و فراخور بحث، با توجه به شرایط اجتماعی و وضعیت کنونی جوامع به پاسخگویی آن می پردازد و برخی نظرات و اقوال را در مسئله مورد نظر بررسی می کند.

فصل اول این کتاب با عنوان «آفرینش زن»، به مباحث آفرینش زن و مرد، عقل زن، تفاوت زن و مرد و... اختصاص دارد. فصل دوم با عنوان «فلسفه احکام زنان» شامل فلسفه احکام زنان، ارث زن، دیه زن، قصاص، شهادت، مرجعیت و... است. خواستگاری، ولایت پدر بر دختر، تعدّد زوجات، تأدیب همسر و... عناوین برخی مباحث فصل سوم با عنوان «حقوق مدنی زنان» است و فصل چهارم کتاب نیز با عنوان «حجاب و مسائل دیگر» به مباحثی چون: حکمت پوشش، حدود پوشش و... می پردازد.
کتاب «حقوق زن» در216 صفحه، قطع رقعی، تیراژ 2000 نسخه و قیمت 8700 تومان منتشر شده است. دفتر نشر معارف پیش از این، مجموعه خواندنی 40 جلدی «از چشم انداز امام علی(ع)» را با کانون اندیشه جوان (به صورت مشترک) منتشر کرده است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب به صورت اینترنتی به سایت «پاتوق کتاب فردا» مراجعه نمایند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط