loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان شناسایی فعالان نشر و اطلاع رسانی کتاب دفاع مقدس

شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس در نظر دارد از میان فعالان و کارشناسان شاغل در موضوعات مرتبط با کتاب دفاع مقدس، حداکثر از سه نفر کارشناس فعال و شاخص در حوزه نشر و اطلاع رسانی کتاب دفاع مقدس( ناشران، کارشناسان دفاتر تولید کتاب، خبرنگاران کتاب و کتابداران) تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

چهارشنبه 17 دی 1393

به نقل از ستاد خبری شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس، طبق مقررات شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس از طریق این فراخوان، از کسانی که طی سال های 1390، 1391 و 1392 در حوزه نشر و اطلاع رسانی کتاب دفاع مقدس فعالیت داشته اند دعوت می شود با مراجعه به وب سایت رسمی شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس به نشانی  WWW.NASHRAWARD.IR فرم خاص این گروه را دریافت (دانلود) کرده و فرم های تکمیل شده را به آدرس سایت مذکور ارسال کنند.
مهلت ارسال اطلاعات تا 20 دی ماه سال جاری است و این مهلت به علت نزدیکی به ایام برگزاری مراسم پایانی قابل تمدید نخواهد بود.
رایانامه( ایمیل) اختصاصی 16TH@NASHRAWARD.IR برای ارسال اطلاعات در نظر گرفته شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط