loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیغمبر (ص)» به چاپ دوازدهم رسید

انتشارات مرتبط : دلیل ما

نویسندگان مرتبط : محمدرضا انصاری

کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیغمبر(ص)» تألیف «محمدرضا انصاری» برای دوازدهمین بار تجدید چاپ و به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر اعظم (ص) با ۳۰ درصد به مخاطبان ارائه می شود.

چهارشنبه 17 دی 1393

انتشارات «دلیل ما» به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیغمبر (ص)» تألیف «محمدرضا انصاری» را برای دوازدهمین بار منتشر و با 30 درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می کند.
کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ماجرای ولادت پیامبر (ص)» با ترسیم دقیقی از ولادت حضرت توانسته تاکنون مخاطبان زیادی را متوجه اهمیت اعتقادی تاریخی این ماجرا کند. این کتاب در سال 1384 برای اولین بار توسط انتشارات «دلیل ما» به چاپ رسید و اکنون در زمستان 1393 با چاپ دوازدهم روانه بازار کتاب شده است. این اثر تاکنون بیش از صد و بیست هزار نسخه چاپ شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
این کتاب می کوشد تصویری کامل از ابتدا تا انتهای این ولادت عظیم را با جزییات نمایان کند تا بدانیم در ماه های بارداری آمنه چه گذشت و در شب ولادت در آسمان ها و زمین چه اتفاقاتی افتاد و تا یک هفته پس از ولادت چه وقایعی به وقوع پیوست.

گوشه هایی از این ولادت را با هم می خوانیم:
بشارت حضرت ادریس!
در ماه دوم بارداری آمنه، حضرت ادریس نزد او ظاهر شد و فرمود: تو حامل پیامبری گرانقدر و عظیم الشأن هستی.
بشارت حضرت ابراهیم!
در ماه چهارم بارداری آمنه، حضرت ابراهیم نزد او ظاهر شد و فرمود: بشارت باد بر تو به پیامبری بلند مرتبه.
بشارت حضرت موسی!
در ماه هشتم بارداری آمنه، حضرت موسی نزد او ظاهر شد و فرمود: پیامبری کریم گوارای تو باد.
بشارت حضرت عیسی!
در ماه نهم بارداری آمنه، حضرت عیسی نزد او ظاهر شد و فرمود: بشارت باد بر تو به صاحب گفتار راستین و لسان فصیح.
بانوان بهشتی در ولادت پیامبر!
هنگام ولادت، آسیه همسر فرعون و مریم مادر عیسی همراه حورالعین های بهشتی به دستور خدا نزد آمنه آمدند تا خدمتگزار او باشند. آنگاه رسول خدا به این دنیا قدم نهاد و سر به سجده نهاد و با انگشت سبابه همانند کسی که به درگاه الهی استغاثه می کند به آسمان اشاره کرد. سپس لب گشود و فرمود: الله اکبر کبیرا، و الحمد لله کثیرا، و سبحان الله بکره و اصیلا.
شب میلاد و اتفاقات آسمانی و زمینی!
در شب ولادت پیامبر اتفاقات مختلفی در گوشه و کنار دنیا افتاد تا همه بفهمند خبری عظیم در راه است. از جمله آنکه ستاره ای قرمز طلوع کرده بود که نشانه ولادت یا قیام یک رسول از جانب الهی بود. همچنین ناله زدن بت ها و درهم ریختن و شکستن آنها در کنار بارش شهاب در آسمان میان ستارگان نیز علامات دیگری بود که به چشم همه دیده می شد. از سوی دیگر شکستن چهارده طاق ایوان کسری و جوشیدن آب در بیابان های ایران و خشک شدن دریاچه ساوه و خاموش شدن آتش هزار ساله زرتشتیان همه را به هراس انداخته بود.

بر اساس این گزارش، چاپ دوازدهم کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ماجرای ولادت پیامبر (ص)» نوشته «محمدرضا انصاری» با قیمت 2700 تومان توسط انتشارات «دلیل ما» در بازار نشر موجود است.
علاقه مندان جهت خرید می توانند به پایگاه اینترنتی «پاتوق کتاب فردا» مراجعه فرمایند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط