loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دعوت از ایران برای حضور در نمایشگاه کتاب کودک تونس

رییس نمایشگاه کتاب کودک تونس با حضور در غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب قطر، رسما از ایران برای حضور در نمایشگاه کتاب کودک تونس دعوت کرد.

یکشنبه 21 دی 1393

در دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه قطر خانم «وفا المزغنی» رییس نمایشگاه کتاب کودک تونس با حضور در غرفه مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و مذاکره با دکتر امیرمسعود شهرام نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران درباره برنامه های مشترک فرهنگی بین دو کشور ازجمله تبادل اطلاعات، برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی، برگزاری تورهای فرهنگی میان نویسندگان دو کشور و نیز حضور ناشران تونسی در نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران به گفت و گو و رایزنی  پرداختند.

خانم «وفا المزغنی» همچنین رسما از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران که به نمایندگی ازنشر جمهوری اسلامی ایران درنمایشگاه بین المللی کتاب دوحه قطرشرکت نموده،  برای حضور در نمایشگاه کتاب کودک تونس دعوت نمود.

یادآورمی شود بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب دوحه قطر از تاریخ ١٧ تا ٢٧ دی ماه در محل همایش های ملی این کشور از ساعت ٩ تا 13 و 16 تا 22 دایرمی باشد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط