loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب عکس «روزهای سخت» مردم بوسنی رونمایی می شود

مجموعه عکس های «روزهای سخت» پیرامون جنگ بوسنی اثر «محسن راستانی» فردا رونمایی می شود.

یکشنبه 21 دی 1393

کتاب عکس از آثار «محسن راستانی» با عنوان «زمان سخت» پیرامون بوسنی در دوران جنگ و بعد از آن که توسط نشر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس چاپ شده است، امروز 21 دی ماه رونمایی می شود.

این مراسم ساعت 17:30 روز 21 دی ماه همزمان با آیین افتتاحیه سومین دوره «ده روز با عکاسان» در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود.

ضمن اینکه بعد از رونمایی از کتاب عکس «زمان سخت»، معرفی این کتاب توسط  انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

براساس این خبر، راستانی از عکاسان نسل اول بعد از انقلاب اسلامی است که تلاش های او طی سال های بعد از انقلاب در پایه گذاری مبانی این حرفه و گسترش آن تأثیرگذار بوده است.

وی که فارغ التحصیل اولین دوره رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است، طی سال های 1996-1994 در بحران جنگ بوسنی حضور پیدا نموده و بعد از گذشت 20 سال آثار خود را از آن حوادث در کتابی آماده چاپ کرد.

زمان سخت در قطع خشتی 21×21 در 220 صفحه و 134 قطعه عکس به تیراژ 2000 نسخه چاپ شده که کوروش شبگرد صفحه آرایی و رضا عابدینی طراحی جلد را بر عهده داشته و اسدالله امرائی نیز آثار ادبی متن های کتاب را ترجمه کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط