loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار سه کتاب تازه از سوی باغ موزه دفاع مقدس

انتشارات «باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت» به تازگی سه کتاب منتشر کرده که یکی از آنها در قالب پژوهش جنگ تحمیلی است.

یکشنبه 21 دی 1393

انتشارات باغ موزه دفاع مقدس کتاب های «داماد اروند»، «رد پای ستاره» و «بررسی زمینه ها و عوامل تهاجم نظامی عراق علیه ایران» را منتشر کرد.

کتاب «داماد اروند» را ابوالقاسم علیزاده، درباره زندگی شهید علی اصغر سبزی کاران نوشته است. نگارنده در مقدمه این شهید را چون نماد حقیقی اخلاص در «گردان اخلاص» معرفی می کند و می نویسد: «وی با بصیرت و غیرت دینی، در دل آتش پیش رفت، او به عنوان داماد اروند قدم در فراخنای نامنتاهی ملکوت نهاد تا در بزم ابدی حضرت حق(جل و علا) به کام رسد.»
 
«ردپای ستاره» هم اثر ابوالقاسم علیزاده است که همراه با تحلیلی بر مکتوبات و نامه های شهید سیدکریم خوش قلب طوسی است.

بنا بر مقدمه این کتاب، شهید خوش قلب طوسی، نگاه معرفتی و متفاوتی نسبت به جنگ تحمیلی داشت و سعی می کرد در پیام ها و نامه هایش این نگاه را به خانواده اش منتقل کند. نامه های او سرشار از نگاه عرفانی است.

کتاب «بررسی زمینه ها و عوامل تهاجم نظامی عراق علیه ایران» دیگر اثر تازه نشر «انتشارات باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت» است. این کتاب می کوشد به برخی شبهات و سوال ها در باره تاریخ دفاع مقدس پاسخ دهد.

«بررسی زمینه ها و عوامل تهاجم نظامی عراق علیه ایران» حاصل سخنان سردار احمد غلامپور در نشست تخصصی دفاع مقدس با همین عنوان است که به کوشش حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی بهداروند تدوین شده است.
 
آثار تازه نشر «انتشارات باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت» در کتابخانه تخصصی شهید سوداگر واقع در باغ موزه دفاع مقدس در دسترس است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط