loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از کتاب «راز آشکارا» در نیاوران

آیین رونمایی از کتاب «راز آشکارا» خاطرات نیم قرن فعالیت هنری میلاد کیایی نوازنده سنتور و آهنگساز، چهارشنبه 24 دی ماه با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در سالن خلیج فارس فرهنگسرا برگزار می شود.

دوشنبه 22 دی 1393

کتاب «راز آشکارا» مجموعه ای از خاطرات و تجربیات حدود نیم قرن فعالیت های هنری میلاد کیایی در گفت وگو با سید علیرضا میر علینقی در عرصه موسیقی و همچنین خلاصه ای از چند مصاحبه مطبوعاتی و رادیویی است که با بیانی ساده و محاوره ای بصورت گفت وگویی دوستانه و بدون ویرایش از روی نوار ضبط صوت پیاده شده است.

انتخاب نام کتاب نیز بر اساس یکی از آهنگ هایی است که آهنگساز به همین عنوان ساخته و با الهام از یکی از ابیات زیبای حافظ تصنیف شده است.

میلاد کیایی متولد 1323 - تهران در خانواده ای پای به عرصه وجود گذاشت که همگی اهل فرهنگ، ادبیات و شعر و موسیقی بودند.

وی نوازندگی را از هشت سالگی ابتدا نزد پدر و سپس آموزش ردیف های موسیقی را نزد برادر بزرگترش زنده یاد ایرج کیایی که از شاگردان استاد صبا بودند دنبال کرد.

کیایی اولین فعالیت های هنری خود را با رادیو در سن 10سالگی آغاز کرد و در ادامه عهده دار چندین برنامه رادیویی و تلویزیونی شد.

وی که ابداعاتی بر روی کوک سنتور نیز داشته در سال 1380موفق به دریافت نشان درجه یک هنری در رشته نوازندگی و آهنگسازی از شورای عالی ارزشیابی هنرمندان کشور شد.

این نوازنده صاحب نام سنتور علاوه بر برگزاری کنسرت های متعدد در ایران و خارج از کشور شاگردان بسیاری را نیز تربیت کرده است که تعدادی از آنها به درجات بالایی در هنر موسیقی ارتقا یافته اند.

آئین رونمائی از کتاب «راز آشکارا» ساعت 17 روز چهارشنبه 24 دی ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران (سالن خلیج فارس) با همکاری و حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود و حضور در این برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط