loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ جهانی به مساله جمعیت بچه ها رسید!

کتاب «جنگ جهانی جمعیت» به قلم صالح قاسمی و به کوشش موسسه فرهنگی هنری سیب سرخ نیکان و با همکاری انتشارات کتاب ابرار به چاپ رسید.

سه‌شنبه 23 دی 1393

کتاب «جنگ جهانی جمعیت» به قلم صالح قاسمی در پنج فصل تدوین شده و در کنار پرده‎برداری از توطئه‎ها و طراحی‎های دشمنان اصیل اسلام و انقلاب، به بررسی علل کاهش جمعیت و پیامدهای این کاهش و مرور راهکارهای افزایش منطقی جمعیت در ایران اسلامی پرداخته است و دیدگاه شارع مقدس درباره تحدید یا تکثیر نسل را بررسی می‎کند.

در این کتاب می‏ خوانیم:
در سال‎ها و قرن‎های اخیر، ماهیت و شکل تقابل‎ها و جنگ‎ها تغییر یافته است. از جمله تقابل‎های جدی موجود، تقابل دو تمدن غرب و شرق و یا دقیق تر، تقابل اسلام  و اومانیسم است.

پر واضح است، مؤلفه‎های قدرت تمدن کهن اسلامی که در گذشته نیز قرن‎ها برتری و بالندگی خود را به رخ جهانیان کشیده است، بسیارند، که یکی از این مؤلفه‎های قدرت تمدن جهانی اسلام، جمعیت جوان و پویا است.

از سالهای دور، دشمنان و نظریه‎پردازان دنیای غرب، متوجه جمعیت فزاینده، پویا و جوان دنیای اسلام شده‎اند و برای این موضوع طرح‎ها و توطئه‎هایی را طراحی کرده و بر اساس مستندات موجود منتشر شده، در صدد مدیریت توده‎های جمعیت در جهان و خصوصا در جهان اسلام بوده و هستند.

طرح‎های متعدد کنترل جمعیت و ایجاد نگرانی‎های کاذب از افزایش جمعیت، که به صورت گسترده در جوامع اسلامی تبلیغ می‎‎‎شود و با ژست‎های خیرخواهانه به اجرا گذاشته می‎شوند، سندی روشن برای این ادعاها است.

بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با ارائه یک الگوی حکومتی مردم سالاری اسلامی به جهان، نگرانی‎ها و اضطراب‎های جهان استعماری غرب روز به روز افزون تر شد.

فلذا جمعیت ایران اسلامی و مدیریت آن یکی از اصلی ترین اهداف جبهه دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفت و از این رو با برجسته کردن برخی مسائل پزشکی و با ارائه بی‎سابقه‎ترین کمک‎‎‎‎‎‎های بین‎المللی، کشور ما را در مسیر کنترل و کاهش جدی جمعیت قرار دادند تا از تداوم بلند مدت این الگوی نوظهور مردم سالاری اسلامی و تبدیل شدن آن به یک تمدن فراگیر جهانی جلوگیری کند.

این کتاب توسط موسسه فرهنگی هنری سیب سرخ نیکان و انتشارات کتاب ابرار در 382 صفحه به چاپ رسیده و آماده توزیع در بازار است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط