loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرآشپز آشپزخانه شبکه 3 کتاب آشپزی نوشت: اثری مصور با قیمت 90 هزارتومان

کتاب پخت و پز با نویسندگی سرآشپز بین المللی حمیدرضا رنجبر که در حال حاضر در شبکه ٣ برنامه آشپزخانه شماره سه را دارد منتشر شد.

سه‌شنبه 23 دی 1393

کتاب پخت و پز با نویسندگی سرآشپز بین المللی حمیدرضا رنجبر که در حال حاضر در شبکه ٣ برنامه آشپزخانه شماره سه هر روز حدوده ساعت ٣٠ / ١٨ پخش می شود، منتشر شد.
این کتاب در 624 صفحه و در 3 جلد و در قالب 16 فصل منتشر شده است که یک DVD آموزش تصویری ترفندهای آشپزی آن را همراه می کند.
فصل های این مجموعه شامل: آبگوشت، سوپ، آش، املت، کوکو، کوفته، اسپاگتی ، لازانیا، سالاد، خورش، کباب، گوشت، مرغ، ماهی و میگو، پیتزا، ساندویچ، نوشنیدنی های سرد و گرم، کیک، شیرینی، حلوا، کودک، خوراک و پلو نوشته شده است.

ﺗﻤام دستورات غذا هم با عکس هایی است که توسط حمیدرضا رنجبر تهیه و عکسبرداری شده است.
هر دستور غذایی به همراه مدت زمان پخت و تعداد نفرات شرح داده شده است و از سوی ناشر این مجموعه ی نفیس کارتی جهت ثبت نام خریدار در سایت پخت وپز ارائه می شود که با ثبت شماره سریال آن در سایت پخت و پز و وارد کردن اطلاعات از خدمات دیگر این موسسه می توان استفاده کرد. مثل حضور استاد آشپزی به صورت آنلاین در کنفرانس های پرسش و پاسخ یا استفاده از کلاس حضوری آموزش شیرینی پزی به قید قرعه برای تعدادی از خریداران، شرکت در اردوهای آموزشی آشپزی و استفاده از کارت تخفیف در بعضی رستوران ها که با کمک این سرآشپز راه اندازی شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط