loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پایان مسابقه کتاب خوانی «من زنده ام» با شرکت ۷۰ هزار نفر

انتشارات مرتبط : بروج

نویسندگان مرتبط : معصومه آباد

اولین دوره مسابقات سراسری «کتاب و زندگی» که با محوریت کتاب «من زنده ام» برگزار شده بود، با شرکت ۷۰ هزار نفر در آن، پایان یافت و به زودی برندگان اعلام و طی مراسمی جوایزشان، اهدا خواهد شد.

سه‌شنبه 23 دی 1393

مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری نهادهای فرهنگی دیگر، اولین دوره از مسابقات سراسری کتاب خوانی «کتاب و زندگی» را از اول محرم امسال (چهارم آبان ماه) آغاز نمود که پایان مهلت شرکت در این مسابقه تا 19دی مصادف با 17ربیع الاول (میلاد پربرکت پیامبر اسلام (صل الله علیه وآل وسلم) ) بود.

اولین دوره این مسابقات با محوریت کتاب «من زنده ام» خاطرات دوران اسارات خانم «معصومه آباد» برگزار شد که طی آن 70هزارنفر در مسابقه شرکت کردند. تاکنون بیش از 175 چاپ از این کتاب با شمارگان 300 هزار جلد، از سوی انتشارات بروج به بازار عرضه شد که علی رغم پایان مسابقه، استقبال از کتاب، هم چنان ادامه دارد. این انتشارات با ابتکار بالابردن شمارگان و تعویض کاغذ کتاب، قیمت آن را 60 درصد کاهش داد.

مراسم پایانی این مسابقه در آینده ای نزدیک برگزار و در آن ضمن اعلام برندگان، کتاب محوری دومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» معرفی خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط