loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چهره ملی ادبیات کشور هزار شعر سپید منتشر می کند

انتشارات مرتبط : سپیده باوران

عباس باقری شاعر ملی ادبیات که در جشنواره شعر انقلاب مورد تجلیل قرار گرفت از انتشار مجموعه شعر سپیدی با نام «چیدن کلمات روی بند رخت» خبرداد.

سه‌شنبه 23 دی 1393

عباس باقری چهره ملی ادبیات کشور که در جشنواره شعر انقلاب معرفی و تقدیر شد، در گفت وگویی در رابطه با مجموعه اشعار خود اظهار داشت: دو مجموعه آماده انتشار دارم اما هنوز به ناشر نسپرده ام.

به گفته وی، «چیدن کلمات روی بند رخت» عنوان مجموعه شعری است با بیش از یک هزار شعر در هزار و دویست صفحه که قالب اشعار سپید است.

وی در ادامه با بیان اینکه مجموعه شعرهای این اثر مربوط به سال 54 تاکنون است، گفت: این مجموعه در بردارنده برگزیده اشعار کوتاه . دفتر شعرهای بنده است.

باقری ضمن بیان اینکه این مجموعه بزودی تحویل ناشر خواهد شد، افزود: مجموعه سپید و نیمایی «چیدن کلمات روی بند رخت» بزودی برای انتشار تحویل انتشارات سپیده باوران خواهد شد.

این شاعر ملی در ادامه به مجموعه شعر دوم خود اشاره و متذکر شد، هنوز نامی برای این اثر انتخاب نکرده ام اما در بردارنده اشعار سپید است.

باقری ابراز داشت: این اثر بیش از 500 شعر سپید را شامل می شود که از سروده هایش مربوط به سال های 54 تا 93 است. اما هنوز برای سپردن آن به ناشری تصمیم گیری نکرده ام.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط