loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بی نظیرترین اثر هنری «بهزاد پروین قدس» با موضوع زندگی رهبرانقلاب عرضه می شود.

انتشارات مرتبط : نشر شاهد

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

کتاب «نقطه، نقطه، عشق» پیرامون سیر زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در فروشگاه های نشر شاهد استان تهران و سایر استان ها عرضه می شود.

دوشنبه 29 دی 1393

توزیع و عرضه کتاب «نقطه، نقطه، عشق» پیرامون سیر زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی از هفته گذشته در فروشگاه های نشر شاهد استان تهران و سایر استان های کشور  آغاز شده است.

در جریان ادامه درخواست مخاطبان برای عرضه «نقطه، نقطه، عشق»، چاپ اول این کتاب رو به اتمام است و به زودی این کتاب به چاپ دوم می رسد.

کتاب «نقطه، نقطه، عشق» شامل 128 تصویر از سیر زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی طی دوران نوجوانی تا رهبری ایشان است که توسط استاد «بهزاد پروین قدس» نقطه نگاری شده است. ضمن اینکه وی این اثر را به عنوان بی نظیرترین اثر هنری خود می داند.

این کتاب نفیس، توسط مؤسسه فرهنگی هنری شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران چاپ شده و از سوی نگارنده اثر به شهید «علی منیف اشمر» از شهدای حزب الله لبنان تقدیم شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط