loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری جایزه رضا داوری اردکانی از سال آینده

انتشارات مرتبط : هرمس

نویسندگان مرتبط : رضا داوری اردکانی

نخستین دوره جایزه رضا داوری اردکانی، چهره ماندگار فلسفه ایران ویژه دانشجویان دکتری فلسفه از سال آینده برگزار می شود.

دوشنبه 29 دی 1393

رضا داوری اردکانی نزدیک به شش دهه با فلسفه زندگی کرده و از جوانی گرفتار فلسفه بوده است. او همواره این پرسش را مطرح کرده است که فلسفه چه مقام و اهمیتی دارد و ما چه نیازی به آن داریم. داوری آثار فراوانی نوشته و شاگردان بسیاری تربیت کرده است و پیوسته دغدغه آینده فلسفه را دارد. استاد فلسفه دانشگاه تهران در این سال ها در کنار تدریس و تحقیق، به فرهنگ و جامعه و ساحت های مختلف آن به ویژه جوانان و دانشجویان رشته فلسفه التفات داشته است.

مرکز فرهنگی شهر کتاب که چهار سال جایزه فتح الله مجتبایی را به برترین های رساله دکتری در رشته ادیان و عرفان و زبان ادبیات فارسی اهدا می کند قرار است که از سال 1394 و به منظور تقدیر از دانشجویان دکتری رشته فلسفه و با مشاوره و هم فکری، اشراف و حمایت مادی و معنوی استاد رضا داوری اردکانی، جایزه ی رضا داوری اردکانی را به بهترین رساله دکتری رشته فلسفه اهدا کند.

مراسم اولین دوره این جایزه در هفته آخر خرداد 1394 برگزار می شود. اعضای هیأت داوران این جایزه عبارت اند از: پرویز ضیاء شهابی، شهرام پازوکی، حمیدرضا طالب زاده، محمدجواد صافیان، علی اصغر مصلح و علی اصغر محمدخانی.

دانشجویان دوره دکتری در رشته فلسفه با گرایش های مختلف که از آغاز سال تا پایان اسفند ماه 1393 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند می توانند پایان نامه های خود را حداکثر تا پانزدهم اردیبهشت 1394 به دبیرخانه این جایزه در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه ی سوم، پلاک 8، کدپستی 1513648313 ارسال کنند.

به برگزیدگان جایزه نقدی، لوح تقدیر و هدایا اعطا می شود و پایان نامه های برگزیده به همت انتشارات هرمس منتشر می شود. گفتنی است پایان نامه های ارسالی عودت داده نمی شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط