loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«فرشته های آزادی» از آتشبار می رسد

انتشارات مرتبط : بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

کتاب مستند «فرشته های آزادی» که به روایت ارتش از عملیات آزادسازی سوسنگرد می پردازد، تا پایان سال 93 از سوی انتشارات «آتشبار» چاپ خواهد شد.

دوشنبه 29 دی 1393

روایتی مستند از عملیات آزادسازی سوسنگرد از سوی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در دست انتشار است.

این کتاب را  سید بهزاد میراحمدی و محمد رستمی در قالب مستند از عملیات آزادسازی سوسنگرد، با هدف بیان نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیروزی این عملیات نوشته اند.

«فرشته های آزادی» قرار است در  417 صفحه و 6 فصل نحوه آزادسازی شهر سوسنگرد را از دست نیروهای متجاوز رژیم بعثی عراق که با همراهی مردم صورت گرفت، روایت کند.

این کتاب در ابتدا به بیان وضعیت کلی رزمندگان اسلام و فضای شهری سوسنگرد در آن روزها می پردازد سپس وقایع روزهای اشغال شدن آن را شرح می دهد و در ادامه خاطرات بسیاری از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران را که شاهد این حماسه بزرگ بودند بازگو می کند.

انتشارات آتشبار، وابسته به وابسته به سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال 1393 «فرشته های آزادی» را منتشر خواهد کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط