loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صفات خدایی و شیطانی انسان در کتاب «پرواز در خدا»

کتاب «پرواز در خدا» تألیف «سجاد نظری» با پرداختن به صفات خدایی و شیطانی منتشر شد.

پنجشنبه 2 بهمن 1393

کتاب «پرواز در خدا» نوشته «سجاد نظری» به تازگی از سوی نشر «آوش» در سه فصل با بخش هایی همچون «قدرت های برتر و عوامل به وجود امده»، «مطالب ضروری و عوامل مؤثر روحانی (معنوی)»، «صبر و شتاب»، «شناسایی خود»، «صفات الهی خداوند»، «صفات شیطانی (بیماری)»، «اطرافیان و شناسایی احساسات»، «(نواقص اخلاقی) صفات شیطانی»، «مراقبه» و «پرواز در خداوند»، است.

به گفته سجاد نظری نویسنده کتاب «پرواز در خدا»، این اثر به دو صفت خدایی و شیطانی که در انسان وجود دارد، پرداخته است که انسان ها با استفاده از این صفات سرنوشت خودشان را رقم می زنند که متأسفانه هم اکنون انسان ها با استفاده کردن از صفات شیطانی باعث هرج و مرج در اجتماع شده اند.

در بخشی از این کتاب درباره «صفات شیطانی (بیماری)»، می خوانیم: با آشنایی صفات الهی، پی بردیم که نیرویی غیر از نیروی الهی ما را نسبت به حرکت در این جاده منع نموده و موجبات توقف مان را فراهم می سازد. همه ما انسان ها دوست داریم که سعادتمند شویم و بسیاری از ما نیز راه نیل به آن سعادت را صفات الهی می دانیم. اما هیچگاه آن را امتحان نکرده ایم.

واقعیت این است که راستای صفات الهی و قدرت خداوند یک نیروی کاذب نیز به وجود آمده که مانع رشد و سعادت ما انسان ها شده است. صفاتی که بالعکس صفات الهی ما را به سوی ظلمت و سیاهی و تباهی می کشاند.

تمام رویدادهای بد و ناهنجاری هایی که در زندگی ما اتفاق می افتد، به دلیل استفاده کردن از این اصول و صفات در کارهای روزمره مان است. انجام دادن بسیاری از این صفات ممکن است از روی ناآگاهی و بعضی از آنها نیز از روی آگاهی باشد. اما پرسش محوری در این میان این است که انجام دادن صفات از روی آگاهی چگونه ممکن است؟

گفتنی است، نشر «آوش» کتاب «پرواز در خدا» تألیف «سجاد نظری» را در 104 صفحه و با قیمت 8000 تومان منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش، «سجاد نظری» نویسنده جوان کشورمان متولد 1367 در تهران است که به زودی کتابی از این او با عنوان «انسان عجیب» در انتشارات «آوش» به چاپ خواهد رسید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط