loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«از جنون تا مجنون» به بازار رسید

کتاب «از جنون تا مجنون» که حاصل قلم زدن 50 داستان نویس از خاطرات بیان شده از عملیات بدر است، منتشر شد.

پنجشنبه 2 بهمن 1393

کتاب «از جنون تا مجنون» مستندات و خاطراتی از «عملیات بدر» را در قالب داستان کوتاه در بر دارد.

بنا بر مقدمه «از جنون تا مجنون» این داستان های کوتاه به ابتکار فرهنگسرای سرو و همزمان با جلسه هایی که در همین فرهنگسرا با حضور داستان نویسان جوان و رزمندگان حاضر در عملیات بدر برگزار می شد، نوشته شده است. همچنین داستان نویسان، دیداری از مناطق اجرایی عملیات بدر هم داشتند.

نخستین فصل «از جنون تا مجنون» به ارائه مستنداتی از عملیات بدر می پردازد. این مستندات شامل ارائه اهداف عملیات، منطقه عملیات، استعداد دشمن، نیروهای ایرانی شرکت کننده در عملیات، طرح عملیات، شرح عملیات، نتیجه عملیات و خاطره هایی از فرماندهان عملیات بدر است.

در فصل دوم کتاب، داستان های الهام گرفته از خاطرات رزمندگان عملیات بدر چاپ شده و 43 داستان کوتاه از خاطرات رزمندگان و فرماندهان در این فصل به قلم داستان نویسانی چون مهرنوش سلیمانی، مهشید محمد زاده، هادی زاهدی، مریم سرلک، فاطمه کوه خضری و ابوالفضل درخشنده به چاپ رسیده است.

مرضیه السادات صدری در بخشی از داستان «اشک مریم» در صفحه 169 کتاب نوشته است: «آر. پی. جی را گرفت و به سمت بالای خاک ریز دوید. تانکی را نشانه گرفت و انگشتش را روی ماشه فشار داد. فریاد «یا زهرا» پشت خاک ریز ها را پر کرد. ابو الفضل با شادی به سمت سجاد برگشت. – این رو حتما واسه خواهرم تعریف کن.
صدای انفجار در گوش سجاد پیچید و بی اختیار خودش را روی زمین انداخت. وقتی سرش را از روی زمین بلند کرد همه جا را دود و خاک گرفته بود. ابوالفضل را نمی دید...»

«از جنون تا مجنون» را انتشارات حدیث قلم با شمارگان هزار نسخه، قطع رقعی، 360 صفحه و به بهای 150 هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط