loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعلام کاندیداهای دریافت جایزه شهید غنی پور در بخش «انقلاب» و «دفاع مقدس»

انتشارات مرتبط : عصر داستان

نویسندگان مرتبط : امیرحسین فردی | محمدکاظم مزینانی | صادق کرمیار | محمد حنیف | یوسف قوجق | مهرداد صدقی

دبیر چهاردهمین دوره جایزه ادبی شهید غنی پور کاندیداهای دریافت جایزه در این دوره در بخش های «انقلاب اسلامی» و «دفاع مقدس» را اعلام کرد.

جمعه 3 بهمن 1393

محمدی ناصری، دبیر چهاردهمین دوره جایزه ادبی شهید غنی پور، در گفت وگویی، با اشاره به برگزاری جلسه اخیر داوران این دوره جایزه به مشخص شدن کاندیداهای نهایی بخش های «انقلاب اسلامی» و «دفاع مقدس» اشاره کرد و گفت: در این جلسه که با حضور احمد دهقان، گلعلی بابایی و جعفریان برگزار شده بود، کاندیداهای این دو بخش اعلام شد.

به گفته وی، «درد» اثر صادق کرمیار، «سرزمین آبی» نوشته نصرت الله محمودی، «گرگ سالی» اثر جاودان یاد امیرحسین فردی، «آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی، «آبنبات هل دار» اثر مهرداد صدقی، «کلاه جادویی» نوشته محمد حنیف و «لحظه ها جا می مانند» اثر یوسف قوجق این آثار هستند.

دبیر چهاردهمین دوره جایزه ادبی شهید غنی پور افزود: از آثار اعلام شده، یک اثر به عنوان برگزیده و یک اثر نیز به عنوان تقدیری اعلام خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط