loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادگاران روایت فتح به شهید «طهرانی مقدم» رسید

انتشارات مرتبط : روایت فتح

نویسندگان مرتبط : فرزانه مردی

کتاب «یادگاران؛ شهید طهرانی مقدم» نوشته «فرزانه مَردی» به زودی از سوی نشر روایت فتح به چاپ خواهد رسید.

یکشنبه 5 بهمن 1393

فرزانه مَردی، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت وگویی، بیان داشت: کتاب شهید «حسن طهرانی مقدم» از مجموعه کتاب های «یادگاران» به زودی از سوی نشر «روایت فتح» به چاپ خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه این کتاب شامل یکصد خاطره کوتاه درباره شهید حسن طهرانی مقدم است، اضافه کرد: کتاب «یادگاران؛ شهید طهرانی مقدم» به روایت خاطراتی از زبان برادر، همسر، فرزندان و دوستان شهید، می پردازد.

به گفته مَردی، بخشی از متن کتاب «یادگاران؛ شهید طهرانی مقدم» را مصاحبه هایی تشکیل داده است که توسط خود نویسنده اثر صورت گرفته و بقیه نیز از آرشیو صوتی و تصویری صدا و سیما و سایر منابع معتبر استفاده شده است.

وی ادامه داد: تلاش شده است تا در کتاب «یادگاران؛ شهید طهرانی مقدم»، یکصد تصویر کوتاه برای آشنایی نسل جوان از شهید ارائه دهیم؛ به گونه ای دیگر این کتاب تکه های پازلی است که هر چند ناقص ولی در حد بضاعت خودمان خواسته ایم تصویری از فعالیت ، رفتار، اخلاق و منش شهید را به نسل جوان نشان دهیم.

مَردی معتقد است، قطعاً کتاب «یادگاران؛ شهید طهرانی مقدم» تنها کار ما نخواهد بود بلکه درصدد هستیم کتاب «نیمه پنهان شهید» را از زبان همسر شهید طهرانی مقدم در آینده نزدیک نوشته و به مخاطبان ارائه دهیم.

وی افزود: اکنون کتاب «یادگاران؛ شهید طهرانی مقدم» در انتشارات «روایت فتح» در مرحله صفحه بندی قرار دارد و در آینده نزدیک در حدود 114 صفحه به چاپ خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، فرزانه مَردی متولد 1349 در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در حوزه ارتباطات و روزنامه نگاری است. از این نویسنده تاکنون آثار متعددی در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به چاپ رسیده است که از جمله آن می توان کتاب های «یادگاران؛ شهید حسن باقری»، «یادگاران؛ شهید جهان آرا»، «آشنای غریب» و «مادران شهید؛ حسن باقری» را برشمرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط