loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تلخ و شیرین تاریخ به روایت رهبر انقلاب منتشر شد

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

چهار کتاب در هفته جاری از سوی «موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت» منتشر و روی میز توزیع کنندگان و ویترین فروشگاه ها قرار گرفت.

یکشنبه 5 بهمن 1393

«موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت» چهار اثر تازه با عناوین «زمانه ات را بشناس»، «چگونه مدیریت کنیم؟»، «چگونه رفتار کنیم؟» و «چتر فرشته» را راهی بازار کتاب کرده است.

بر اساس این گزارش چهار کتاب در هفته جاری از سوی این موسسه منتشر و روی میز توزیع کنندگان و ویترین فروشگاه ها قرار گرفت.

کتاب «زمانه ات را بشناس» که تلخ و شیرین وقایع و تحلیل تاریخ به روایت حضرت آیت الله خامنه ای را در بر می گیرد و جلد اول آن است در 240 صفحه، در قطع وزیری و با قیمت 7000 تومان ارائه شده است. این کتاب با مجوز موسسه تنظیم و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شده است.

کتاب «چگونه مدیریت کنیم؟» از مجموعه بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین و تنظیم شده است. این کتاب نیز با مجوز موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای) در قطع رقعی و با 592 صفحه به قیمت 20 هزار تومان به مخاطبان و علاقمندان به دیدگاهای رهبری در موضوع مدیریت ارائه شده است.

کتاب «چگونه رفتار کنیم» که در آن مسأله سبک رفتار سیاسی اسلامی در حوزه های فردی، خانوادگی، جامعه، حکومتی، دوست و دشمن محور بررسی قرار گرفته است. این کتاب در قطع وزیری و 532 صفحه با قیمت 18 هزار تومان روانه بازار شده است.

کتاب «چتر فرشته» نوشته علی آقا غفار با تصویرگری مرتضی امین، برای کودکان در قطع خشتی بزرگ و 16 صفحه چهار رنگ و قیمت 2500 تومان، در دسترس کودکان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط