loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقه کتابخوانی مهدوی «جهت نما» برگزار می شود

نویسندگان مرتبط : محسن قرائتی

مسابقه کتابخوانی «جهت نما» شامل 40 پرسش و پاسخ مهدوی که از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی پاسخ داده شده است، برگزار می شود.

یکشنبه 5 بهمن 1393

مرحله نهم مسابقه سراسری کتابخوانی گفتمان انتظار با محوریت کتاب «جهت نما» تألیف حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز به همت معاونت طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان بهمن ماه جاری فرصت دارند از طریق صفحه شخصی خود در پورتال جامع مهدویت در این مسابقه شرکت کنند، در نهایت به قید قرعه به 14 نفر از کسانی که به 18 سؤال پاسخ صحیح دهند، یک میلیون ریال اهدا می شود، اسامی برگزیدگان در پایان اسفند ماه اعلام می شود.

شهناز یوسفی، محیا میرزاخانی، زهرا واعظی، سمیرا مرادی، مریم زرگوشی فر، مروارید موسوی، زینب پورظهیری، گلچهر احمدی، ویدا تقوی، سیده گل رو عابدینی، مولود موسوی، ایمن مختاری حسن آباد، امین نصراله زاده سورکی و سعید شریف یزدی برگزیدگان مرحله هشتم مسابقه کتابخوانی گفتمان انتظار با موضوع کتاب «از فرات تا فرات» هستند.

مسابقه سراسری کتابخوانی «گفتمان انتظار» تاکنون از کتاب های نوید امن و امان، انتظار در بهار قرآن، نینوا و انتظار؛ تأملی نو، نور علی نور، زندگی مهدوی، شرح دعای افتتاح، پیرامون معرفت امام و از فرات تا فرات برگزار شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط