loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرماندهان تخریب «فرماندهان ورود ممنوع» را رونمایی می کنند

نویسندگان مرتبط : رحیم مخدومی

رحیم مخدومی از برپایی مراسم نشست خبری کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» در روز دوشنبه ۶ بهمن سال جاری با حضور ۵ فرمانده تخریب چی هشت سال دفاع مقدس در تالار فرهنگی سیدالشهدا(ع) خبر داد.

دوشنبه 6 بهمن 1393

رحیم مخدومی، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت وگویی، درباره کتاب «فرماندهان ورود ممنوع»، بیان داشت:  نشست خبری این کتاب دوشنبه 6 بهمن سال جاری از ساعت 10 الی 12 با حضور 5 نفر از راویان اثر در تالار فرهنگی سیدالشهداء برگزار و روز چهارشنبه مراسم رونمایی این اثر برپا می شود.

وی با بیان اینکه این 5 نفر روای به نمایندگی 30 راوی کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت، افزود: این 5 راوی از استان های اصفهان، شیراز، خوزستان، تهران و کرمان هستند و فرماندهان تخریب یگان های این استان ها در طول دفاع مقدس بودند. به گونه ای که هر کدام از آنها در یگان های مربوطه، فرماندهی تخریب را برعهده داشتند.

مخدومی ادامه داد: در خصوص سمت های امروز این افراد باید گفت؛ که یکی از آنها استاد دانشگاه است، یکی همچنان در عرصه مین زدایی حرکت می کند، یکی دیگر نیز در شرکت های عمرانی فعال است و دیگری، یک جانباز بوده و به عنوان نماد جانبازان یگان های تخریب انتخاب شده است که «سیدجلال روغنی» نام دارد و از ناحیه چشم، دو دست و یک پا جانبازی دارد.

به گفته وی، در مراسم رونمایی از کتاب «فرماندهان ورود ممنوع»، ویژگی هایی که نگارش این کتاب را نسبت به سایر آثار حوزه دفاع مقدس متفاوت کرده، را بیان خواهیم کرد.

نویسنده کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» گفت: راویان دعوت شده در این مراسم، در خصوص یگان های خودشان توضیحات مختصری خواهد داد و سپس نشست پرسش و پاسخ برای خبرنگاران حاضر در مراسم برپا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» توسط «رحیم مخدومی» درباره خاطرات پیشکسوتان تخریب چی کشور همراه با عکس و مستندات منتشر و روانه بازار نشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط