loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برپایی نمایشگاه اسناد پیروزی انقلاب اسلامی در ایستگاه های متروی تهران

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برای نخستین بار پنج نمایشگاه اسناد در پنج ایستگاه متروی تهران برپا می کند.

دوشنبه 6 بهمن 1393

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تلاش دارد تا نمایشگاه های اسناد را در تهران و مدیریت منطقه ای برپا کند.

به گفته غلامرضا عزیزی معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نمایشگاه های اسناد به مناسبت دهه فجر در حال آماده سازی است، به همین منظور یک نمایشگاه در داخل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مدیریت های منطقه ای برگزار خواهد شد که شامل اسناد تصویری و متنی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی می افزاید: در نمایشگاه اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران حدود یکصد سند از پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش در خواهد آمد، که تاکنون این اسناد در سایر نمایشگاه ها به تصویر کشیده نشده اند.

عزیزی بیان می کند: در این میان 5 نمایشگاه از گزیده اسناد انقلاب اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران در 5 ایستگاه متروی تهران برپا خواهد شد که باید گفت، این نمایشگاه نخستین نمایشگاه اسنادی است که سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با همکاری شهرداری تهران در مترو برپا می کند.

وی عنوان می کند: با توجه به اینکه روزانه بیش از 2 میلیون نفر از متروی تهران استفاده می کنند، امیدواریم برگزاری این نمایشگاه ها بتواند گامی در راستای معرفی اسناد آرشیوی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از یک سو و ایجاد علاقه مندی در بین مخاطبان از سوی دیگر باشد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط