loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«قلک کتاب» رونمایی شد

طرح «قلک کتاب» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دوازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» رونمایی شد.

دوشنبه 6 بهمن 1393

میرحسینی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری و مدیر شبکه سه سیما ضمن بازدید از غرفه نمایشگاه سازمان فرهنگی هنری در دوازدهمین نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان»، از طرح «قلک کتاب» رونمایی کرد.

«قلک کتاب» صندوقی است که مدیریت امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قصد دارد در مراکز فرهنگی این سازمان راه اندازی کند، همچنین در این طرح شهروندان تهرانی می توانند کتاب هایی را که به هر دلیلی به آن نیاز ندارند را در صندوق های «قلک کتاب» انداخته و در چرخه اهداء در اختیار شهروندان نیازمند قرار دهند.

بر اساس این گزارش، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف ترویج اخلاق حسنه مهربانی و با استفاده از ظرفیت های شهروندی، در صدد ترویج فرهنگ «هدیه دادن» است.

این صندوق ها در مجاورت تمام مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری قرار خواهد گرفت. علاقه مندان برای اطلاع از نشانی مراکز فرهنگی این سازمان می توانند به پایگاه اینترنتی www.farhangsara.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» از دوم لغایت هفتم بهمن سال جاری در محل نمایشگاه های بوستان گفت و گو در حال برگزاری است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط