loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«مبانی علم سیاست» روی پیشخوان کتاب فروشی ها رفت

انتشارات مرتبط : میراث اهل قلم

کتاب «مبانی علم سیاست» به قلم حمید قیدی از سوی انتشارات میراث اهل قلم روانه بازار کتاب شد.

دوشنبه 6 بهمن 1393

کتاب «مبانی علم سیاست» به قلم حمید قیدی از سوی انتشارات میراث اهل قلم روانه بازار نشر شد.

این کتاب در 7 فصل به انضمام بخش سیاست در ضرب المثل ها و گفتار مشاهیر، دیباچه انگلیسی و منابع در 128 صفحه منتشر شده است. مفاهیم نوین در عرصه سیاست، انواع نظام های سیاسی، دولت و عناصر و متشکله، نهادهای سیاسی غیرحکومتی، پیوند روانشناسی و سیاست، نقش سیاست در زمامداری حصرت علی (ع) و ... عناوین فصل های این کتاب است که ذیل هر عنوان موضوعات آن به صورت جزئی مورد بررسی قرار گرفته است.

قیدی در این کتاب زوایای بنیانی علم سیاست را مورد کند و کاو قرار داده و تصویری بر پایه تعاریف علمی از سیاست به مخاطب ارائه کرده و خواننده با مطالعه این کتاب مختصر می تواند نسبت به تعاریف این حوزه از علوم نگرشی پیدا کند. شاید بتوان برای کسانی که می خواهند مطالعات مرتبط در حوزه علوم سیاسی داشته باشند این کتاب را پیشنهاد داد.

کتاب «مبانی علم سیاست» به قلم حمید قیدی از سوی انتشارات میراث اهل قلم در شمارگان 1000 نسخه در چاپ اول با قیمت 9000 تومان روانه بازار کتاب شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط