loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آثار مرحله دوم کتاب سال در گروه حدیث و فقه و اصول معرفی شد.

شش اثر راه یافته به مرحله دوم داوری در گروه علوم حدیث و سه اثر راه یافته در گروه فقه و اصول سی و دومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی معرفی شد.

دوشنبه 6 بهمن 1393

دبیرخانه سی و دومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی شش اثر راه یافته به مرحله دوم داوری در گروه علوم حدیث و سه اثر راه یافته در گروه فقه و اصول را اعلام کرد.

در گروه علوم حدیث 6 اثر به مرحله دوم رسیده اند که کتاب های «معجم الاحادیث المعتبره» نوشته محمدآصف محسنی از نشر ادیان، «پژوهشی در زمینه جعل و تحریف در روایات مهدویت» اثر سیدجعفر صادقی، «سوگندهای نهج البلاغه» اثر نورالله علیدوست از دانشگاه امام صادق(ع)، «پژوهشی پیرامون جوامع حدیثی اهل سنت» نوشته احمد پاکتچی از دانشگاه امام صادق(ع)، «منشور تربیت شرح نامه 31 نهج البلاغه» اثر محمدعلی انصاری از انتشارات بیان هدایت نور و «الگوی اسلامی شادکامی با رویکرد روانشناسی مثبتگرا» اثر عباس پسندیده از نشر دارالحدیث را شامل می شود.

در گروه فقه و اصول نیز کتاب های «الموتلف من المختلف بین ائمه السلف» اثر فضل بن حسن طبرسی تصحیح و نشر بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس، «فلسفه علم فقه» اثر سعید ضیایی فر از سازمان سمت و «موسوعه الشهید الثانی» تصحیح: مرکز احیای میراث اسلامی از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به مرحله دوم داوری سی و دومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی راه یافتند.

سی و دومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی بهمن ماه امسال به همت موسسه خانه کتاب برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط