loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علیرضا قزوه سوار «قطار مهاراجه» شد

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : علیرضا قزوه

علیرضا قزوه از اتمام نگارش سفرنامه تازه خود با عنوان «قطار مهاراجه» خبر داد.

شنبه 11 بهمن 1393

علیرضا قزوه، مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و شاعر آیینی و انقلابی کشورمان که در کنار فعالیت های شعری خود تا به حال چندین سفرنامه از جمله سفرنامه حج خود را به نگارش درآورده است، این بار از پایان سفرنامه تازه خود به کشور هند خبر داد.

وی درباره این سفرنامه گفت: کتاب سفرنامه «قطار مهاراجه» شامل 120 خاطره از سفرم به هند در دوران حضورم به عنوان رایزن فرهنگی ایران در این کشور می شود.
وی ادامه داد: این سفرنامه شامل حضورم در شهرهای مختلف کشور هند می شود و به تازگی نگارش آن را به پایان رسانده ام و برای چاپ و انتشار به نشر سوره مهر تحویل داده ام.
چندی پیش نیز جمعی از اساتید، فرهیختگان و ادبای کشور هند در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار بازگشت این شخصیت شعری و فرهنگی کشورمان به سمت رایزنی فرهنگی در کشور هند شدند و این موضوع نشان از اهمیت و تاثیرگذاری حضور علیرضا قزوه در این کشور دارد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط