loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار داستان های مذهبی از «یک کار خوب» برای بچه ها

انتشارات مرتبط : سوره مهر

مجموعه 10 جلدی داستان مذهبی «یک کار خوب» از محمود پوروهاب برای کودکان منتشر شد.

شنبه 11 بهمن 1393

محمود پوروهاب درباره این مجموعه 10جلدی گفت: ده داستان این مجموعه برگرفته از شخصیت های معصومین علیهم السلام است که داستان ها برای بچه ها جنبه اخلاقی و آموزشی دارد.

وی ادامه داد: داستان ها برای گروه سنی ب و ج است که بچه های مقطع ابتدایی می توانند از این کتاب بهره ببرند.
پوروهاب همچنین افزود: این داستان ها به مصداق ترویج سبک زندگی اسلامی است، زیرا محوریت داستان ها برگرفته از سیره معصومین علیهم السلام است که تمامی داستان ها مُلهم از منابع مهم و معتبر هستند،همچنین منابع برای اطلاع خوانندگان در انتهای هر داستان گنجانده شده است.

این داستان نویس حوزه کودک و نوجوان درباره نگارش داستان ها اظهار داشت: برای نگارش داستان ها با حفظ پایبندی به وقایع تاریخی سعی داشته ام فضاسازی ها مختلف را در داستان ها داشته باشم، همچنین تلاش کردم داستان ها از صمیمیت خاصی برای بچه ها همراه باشد.
پوروهاب همچنین درباره آسیب هایی که متوجه داستان نویسی مذهبی است، خاطرنشان کرد: مهم ترین معضل در داستان نویسی مذهبی بیشتر از جانب نویسندگان این حوزه است که برخی از آنها برای نگارش این شیوه داستانی اهتمامی برای پژوهش و تحقیق از خود نشان نمی دهند. همچنین عدم آموزش داستان نویسی مذهبی نیز مشهود است، این شیوه داستان نویسی احتیاج به آموزش در بین جوانان دارد.

بنا بر این گزارش، مجموعه 10 جلدی داستان مذهبی «یک کار خوب» نوشته محمود پور وهاب به همت انتشارات سوره مهر، برای کودکان منتشر شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط