loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«وسوسه های نوشه» بازار کتاب را وسوسه کرد

انتشارات مرتبط : سوره مهر | روزگار

نویسندگان مرتبط : کیانوش گلزار راغب

مجموعه داستان های «وسوسه های نوشه» به قلم کیانوش گلزار راغب از سوی نشر روزگار روانه بازار کتاب شد.

دوشنبه 13 بهمن 1393

مجموعه داستان های «وسوسه های نوشه» به قلم کیانوش گلزار راغب از سوی نشر روزگار روانه بازار کتاب شد.

«وسوسه های نوشه» روایت دوران کودکی نویسنده کتاب مقبول و پُر فروش «شُنام» است که به قلم کیانوش گلزار راغب راهی بازار کتاب شده است.

این کتاب با نگاهی طنزآمیز و اعتراضی به وقایع اجتماعی سال های قبل از انقلاب، با در هم آمیختن آداب و رسوم  و اتفاقات دوران کودکی و نوجوانی به رشته تحریر در آمده است.

کتاب «عصرهای کریسکان» نیز سومین تجربه نویسندگی این نویسنده است که از سوی انتشارات سوره مهر در دست چاپ است.

«نوشه» نازنامه کودکی پُر ماجرا و وسوسه انگیز با جست و خیزهای شیطنت آمیز و امیال خودسرانه نوجوانی است که با ظرافت خاص نویسنده، خواننده مجموعه را به مهمانی غم ها و شادی ها، سختی و دشواری زندگی روستایی، با نگاهی اعتراضی به ناملایمات برخاسته از شکاف طبقاتی، فقر فرهنگی و ضعف اجتماعی سال های پیش از انقلاب دعوت کرده است.

کتاب «وسوسه های نوشه» شامل هفت داستان کوتاه با عناوین شعله زار ، بوی پریزاد ، شب زده ، وسوسه ، باغ شهلا ، سردستانه و شأن آباد در 136 صفحه با قیمت 7000 تومان توسط نشر روزگار به چاپ رسیده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط