loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار ترجمه انگلیسی کتابی درباره دیدگاه امام و رهبری نسبت به زن

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | سید روح الله موسوی خمینی | معصومه محمدی | سید ابراهیم حسینی

ترجمه انگلیسی کتاب «وجود آسمانی» نوشته سیدابراهیم حسینی، توسط انتشارات بین المللی الهدی در ایام مبارک دهه فجر منتشر می شود.

چهارشنبه 15 بهمن 1393

ترجمه انگلیسی کتاب «وجود آسمانی» نوشته سید ابراهیم حسینی در ایام مبارک دهه فجر منتشر می شود.

این اثر که وضعیت زن در اسلام از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را بررسی می کند، به سفارش اداره کل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در قطع رقعی و 200 صفحه منتشر می شود.

معصومه محمدی و ایوب دهقانکار ، مترجمان انگلیسی کتاب «وجود آسمانی» هستند که در حال حاضر مراحل انتشار آن در انتشارات بین المللی الهدی سپری می شود و در دهه مبارک فجر منتشر می شود.

پیش از این نیز آثاری با محوریت امام خمینی (ره)، دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی از سوی این موسسه فرهنگی - انتشاراتی منتشر شده است که از آن جمله می توان به کتاب های «انقلاب اسلامی از دیدگاه اندیشمندان روس»، «امام خمینی و بیداری جهان اسلام» و «مبناگرایی و نواندیشی در راه و روش امام خمینی» به زبان فارسی و ترجمه کتاب «آداب الصلاه» به زبان فرانسه، که طی سال های اخیر منتشر شده است، اشاره کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط