loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دومین شماره مجله مهدوی «The final hope» منتشر شد

دومین شماره مجله الکترونیکی انگلیسی مهدویت با عنوان «The final hope» برای مخاطبان انگلیسی زبان منتشر شد.

چهارشنبه 15 بهمن 1393

دومین شماره ماهنامه انگلیسی «آخرین امید» در ابتدای ماه فوریه سال جاری منتشر شد، مطالب این مجله برای گروه های مختلف سنی و طبقات اجتماعی است که در آن مطالب بسیار ساده مهدوی برای کودکان تا مطالب عمیق مهدوی برای اندیشوران و صاحب نظران گنجانده شده است.

بخش های مختلف دومین ماهنامه «آخرین امید» شامل امام زمان(عج) در قرآن، در محضر علماء، زندگی نامه نائب دوم، محمد بن عثمان بن سعید و چگونگی ارتباط وی با امام زمان(عج)، صیحه آسمانی (علامت ظهور) نوشته حامد حسین وقار از استرالیا، دعایی برای امام زمان(عج)، بخش کودک و نوجوان، دل نوشته و ... است.

معاونت پژوهش مرکز تخصصی مهدویت در سال 87 با هدف تربیت نیرو در زبان های خارجی، چند دانش پژوه از فارغ التحصیلان این مرکز را جذب گروه تخصصی زبان کرد، واحد زبان مرکز تخصصی مهدویت تا کنون یک کتاب زبان عمومی با رویکرد مهدویت و دینی منتشر کرده است.

حجج اسلام مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت مدیر مسئولی و سیدعبدالمهدی توکل سردبیری مجله «The final hope» را بر عهده دارد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط