loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اهل سنت و مسئله وحدت روی جلد «هابیل» رفت

نویسندگان مرتبط : محسن حسام مظاهری

«برادران قریب» عنوان پرونده ای است که در آخرین شماره نشریه «هابیل» به موضوع اهل سنت ایران و مسئله وحدت پرداخته است.

یکشنبه 19 بهمن 1393

شماره جدید نشریه «هابیل» منتشر شد.

هشتمین شماره نشریه جنگ، فرهنگ و جامعه «هابیل»، به سردبیری محسن حسام مظاهری در زمستان 1393 با قیمت 8هزار پانصدتومان با مطالبی چون، همت علیه همت، بهشت دیگر اجباری نیست، طبیعت و فرهنگ بیمار ما، عبور از «بسیج شامگاهی» به «بسیج صبحگاهی»، اراده معطوف به «زود»، ناکجاآبادی دور از جزمیت، نرسیده به بی طرفی، بن بست ها همیشه به دیوار می رسد و ... در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

در این شماره از نشریه غیردولتی «هابیل» یادداشت ها و مقالاتی از سیدمحمدحسین نواب، نفیسه مرشدزاده، حسین سخنور، علی جعفری، فرانک جمشیدی، سیداحسان خاندوزی، علی اشرف فتحی، جبار رحمانی، سینا کلهر، علی رضا کمیلی، محمد ملاعباسی، جلیل بهرامی نیا، مهدی مسائلی و ... به چاپ رسیده است.

در هشتمین شماره «هابیل» در دوره جدید پرونده ای در ارتباط با اهل سنت ایران و مسئله وحدت کار شده و این موضوع را از زوایای مختلف بررسی کرده است. پرونده «برادران قریب» که در پاطوق شماره 12 این نشریه منتشر شده، حقوق بزرگ ترین اقلیت مذهبی ایران، گذری بر مطالبات ایرانیان اهل سنت، اتحاد جماهیر اسلامی، تقویت انگاره رسانه ای اهل سنت دوازده امامی ایرانی، داعش شیعی و مکتب وابسته به جمعیت، وحدت اسلامی؛ جدال هویت و مصلحت و ... را مورد بررسی قرار داده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط